Citroen Jumper 30 2.2 HDI L1H1 EconomyCOOL AIRCOEURO5WEINIG KM:159000NAPELECKTRISH RAAM&SPIEGEL1 JAAR APKTREKHAAKNETTE BUS

€ 6.499,-

Bouwjaar 01-04-2014
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 159.000 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.198 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Citroen Jumper 30 2.2 HDI L1H1 EconomyCOOL AIRCOEURO5WEINIG KM:159000NAPELECKTRISH RAAM&SPIEGEL1 JAAR APKTREKHAAKNETTE BUS


€ 6.499,-

Algemeen

Bouwjaar 01-04-2014
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 159.000 km
Deuren 5
Kenteken -
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.198 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam A-Z Bedrijfswagens
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Overschieseweg 24
Postcode 3044 EE
Plaats Rotterdam
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 43882636 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 155 km/u

Maten
Wielbasis: 300 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.835 kg
Laadvermogen: 1.165 kg
GVW: 3.000 kg

Interieur
Interieur: WIT, Stof
Aantal zitplaatsen: 2

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 166 per kwartaal

Citroen Jumper 30 2.2 HDI L1H1 Economy

04-2014

>>>EURO 5>COOL AIRCO>ELECKTRISH RAAM>ELECKTRISH SPIEGEL>NETTE BUSWEINIG KM:159000NAP>LAATSTE BUURT BIJ 150000KM>TREKHAAK>APK:BIJ AFLEVERING>2 SLEUTELS>BLUETHOOT>ONDERHOUD BOEKJE

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen e-Jumper | Sprong vooruit

Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?

Autotest | Citroen e-Jumper Sprong vooruit

De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.

Plus

  • compacte cabine voor maximale laadruimte
  • grote actieradius e-Jumper

Min

  • klein dashboard-kastje
  • geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar

Conclusie

Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).

Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.

De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.

Deel deze advertentie