Bouwjaar | 21-05-2015 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 249.267 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-05-2015 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 249.267 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | First class automotive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Schoterhoek 7B |
Postcode | 2441 LC |
Plaats | Nieuwveen |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 10005199 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.firstclassautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 155 km/u
Maten
Wielbasis: 345 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.875 kg
Laadvermogen: 1.125 kg
GVW: 3.000 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
CO2-uitstoot: 195 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal
auto rijd en schakelt goed
startmotor blijft af en toe hangen
bus is geel geweest en wel professioneel wit gespoten alleen op bepaalde plekjes zie je de kleur eronder (bij kleine krasjes )
bus word geleverd met een nieuwe apk
perfecte werk bus
= Bedrijfsinformatie =
First class automotive b.v.
Schoterhoek 7
2441 LC Nieuwveen
+31 610005199
Graag bellen om teleurstellingen te voorkomen
Leasen zonder jaarcijfers! Ook voor startende ondernemers soepele acceptatie
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-Jumper | Sprong vooruit
Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?
De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.
Plus
- compacte cabine voor maximale laadruimte
- grote actieradius e-Jumper
Min
- klein dashboard-kastje
- geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar
Conclusie
Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).
Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.
De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.