Bouwjaar | 28-08-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 79.989 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.179 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
€ 23.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-08-2020 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 79.989 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.179 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autodebruin.nl |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | 1e Tochtweg 2 |
Postcode | 2913 LP |
Plaats | Nieuwerkerk Ad Ijssel |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)180 - 312484 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autodebruin.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Chassis cabine
Modelreeks: mei 2019 - aug. 2022
Technische informatie
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Wielbasis: 403 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.632 kg
Laadvermogen: 868 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 3.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,9 l/100km (1 op 10,1)
CO2-uitstoot: 387 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Historie
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 209 per kwartaal
De prijs is Excl BTW dit is de scherpe internet meeneemprijs , Citroen Jumper Kiepwagen / kipper , 3000 Kg. Trekhaakgewicht , Airconditioning , Cruisecontrol, Navigatiesysteem , Achter de cabine grote opbergkast , Ook bieden wij de mogelijkheid van gespreide betaling in samen werking met de grootste autofinancier van Nederland - ook kunnen wij als service u helpen met uw autoverzekering , Wilt U Zelf bepalen wat u wilt betalen per maand kijk dan op de website van www.autodebruin.nl bij de knop /Financiering . - . KOSTEN RIJKLAAR MAKEN INCL AFLEVERINGS BEURT EN APK MEERPRIJS € 799,-
= Bedrijfsinformatie =
Voor Whatsapp 06 - 44 040 156. alleen voor tekst
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-Jumper | Sprong vooruit
Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?
De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.
Plus
- compacte cabine voor maximale laadruimte
- grote actieradius e-Jumper
Min
- klein dashboard-kastje
- geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar
Conclusie
Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).
Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.
De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.