Citroen Jumpy 6-Persoons 2.0 BlueHDI 120 Club XL DC, Trekhaak

€ 14.950,-

Bouwjaar 28-05-2019
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 151.465 km
Deuren 5
Kenteken V-770-ZP
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Citroen Jumpy 6-Persoons 2.0 BlueHDI 120 Club XL DC, Trekhaak


€ 14.950,-

Algemeen

Bouwjaar 28-05-2019
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 151.465 km
Deuren 5
Kenteken V-770-ZP
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Wijk Auto's
Contactpersoon Jos van Wijk
Adres Onderweg 6
Postcode 4247 EJ
Plaats Kedichem
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 12826664 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanwijkautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: 2016 - 2024
Cabine: dubbel

Technische informatie
Koppel: 340 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 69 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 16
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L3H1
Afmetingen (LxB): 531 x 192 cm
Wielbasis: 327 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.744 kg
Laadvermogen: 1.221 kg
GVW: 2.965 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Functioneel
Inhoud laadruimte: 4.000 l

Interieur
Interieur: Bekleding curitiba meltem brasilia, Stof

Milieu
CO2-uitstoot: 143 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,2 mg/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)

Historie
Aantal eigenaren: 2

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: All-seasonbanden

6 PERSOONS UITVOERING MET EURO 6 MOTOR

Dealer onderhouden, boekjes, 2 sleutels en NAP kilometerrapport zijn aanwezig.
Afleverkosten incl. 2 nieuwe voorbanden en nieuwe APK bedragen 495 euro.

Prijs exclusief BTW

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen SpaceTourer | Pleziervaart of werkverkeer?

Soms is zelfs de grootse gezinsauto niet groot genoeg. Dan is een busje een oplossing. Zo is de Citroën Jumpy nu ook verkrijgbaar in een speciale uitvoering met acht zitplaatsen plus ruimte voor bagage. Is de Citroën SpaceTourer daarmee een veredelde bedrijfswagen of een volwaardige gezinsauto?

Autotest | Citroen SpaceTourer Pleziervaart of werkverkeer?

De Citroen SpaceTourer is een geslaagde mix van een busje (Jumpy) en een gezinsauto. De SpaceTourer biedt meer ruimte dan een personenauto met eenzelfde prijskaartje, maar minder luxe en verfijning.

Plus

  • sterke en relatief zuinige dieselmotor
  • rijke en moderne uitrusting
  • prima rijeigenschappen

Min

  • slechts 1 schuifdeur standaard
  • weinig bakjes, vakjes, lades, tafeltjes of haakjes in het interieur

Conclusie

Is de Citroën SpaceTourer een busje of een personenauto? Het antwoord is: beide, want het is een busje voor personenvervoer. Het gebrek aan verfijning maakt duidelijk dat de SpaceTourer in de basis nog steeds een busje is. De moderne en rijke uitrusting is vergelijkbaar met die van een personenauto. Het draait allemaal om de ruimte en op dat punt wint de SpaceTourer het zelfs van de grootste gezinsauto.

Deel deze advertentie