Cupra Formentor 1.4 e-Hybrid VZ 245pk 360 Camera|Winter Pack|SUPER SPORTS Stuur|Navi|Ad. Cruise|Clima

€ 30.950,- incl. BTW

Bouwjaar 05-09-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 18.841 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Cupra Formentor 1.4 e-Hybrid VZ 245pk 360 Camera|Winter Pack|SUPER SPORTS Stuur|Navi|Ad. Cruise|Clima


€ 30.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 05-09-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 18.841 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vakgarage Verheij B.V.
Contactpersoon Rob Verheij
Adres Graafland 66-A
Postcode 2964 BK
Plaats Groot-Ammers
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon 08041166 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vakgarageverheij.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,0 s
Topsnelheid: 210 km/u

Maten
Wielbasis: 268 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.601 kg
Laadvermogen: 519 kg
GVW: 2.120 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 43 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,5 l/100km (1 op 66,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 133 - € 146 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 795): Afleverpakket 12 Mnd. Garantie: BOVAG 40 Punten Check, Onderhouds beurt volgens schema, Mobiliteits pas, Nieuwe APK (indien nodig), Volledige re conditionering.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Mobiliteits Pas, Nieuwe APK, Onderhoudsbeurt, Volledige re conditionering

Package Equipments
PCA Cable for charging station for alternating current (16 A) (Mode 3)
PCD Sensor-controlled luggage compartment opening and closing
PCT Area View
P1V Super-sports steering wheel with control satellites
WDL Safe & Driving package XL (for navigation system)
WW1 Winter package: seat heaters in front
X0A Equipment options subset for Germany
Special Equipments
KA6 With front and rear view camera system and two side cameras
QR9 With dynamic road sign display
2PZ Supersports steering wheel with tiptronic, heated
4A3 Seat heater for front seats separately controlled
4E6 Sensor-controlled luggage compartment opener
6I6 Lane keeping system plus semi-automatic vehicle control in a medical emergency and traffic jam assist
76C Charging cable mode 3, type 2/3, 16 A
79H Rear traffic alert and lane change system and exit warning system
8G1 High-beam control
8T8 Adaptive cruise control (with "follow-to-stop") and speed limiter
Basic Equipments
AV1 Driving on the right
A23 In-plant control of self-collection
A8I Sports equipment CUPRA Formentor VZ
B0A Part set without country-specific prescriptive standard
B01 Type approval country Germany
C13 Operating permit, alteration
C2T Alloy wheels 8J x 19
EL5 Online service, with OCU, with head unit coding, without engine immobilizer interconnection
EM1 Driver alert system
ER1 Regional code " ECE " for radio
EV3 Charging cable: mode 2, type 2/E+F (10 A)
E0A No special edition
FA0 Control of series production
FM0 Basic equipment variant
F0A No special purpose vehicle, standard equipment
GB1 Antenna amplifier type 1
GM4 Electronic engine sound, sound box without deactivation (type 1)
GP0 Vehicles without special upgrade measures
G04 Shock absorption in front
G1A 6-speed automatic transmission A6
J4J Battery 380 A (59 Ah) EFB+
KH7 Climatronic (3-zone) with air conditioning control panel in rear
KK3 Refrigerant R12

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Cupra Formentor | Niet giftig

Cupra is een nieuwe sportwagenfabrikant uit Spanje. Toen Cupra zich voor het eerst aan de wereld presenteerde, beloofde het zich te onderscheiden van andere sportieve merken door de nadruk te leggen op elektrische aandrijving. Echter, de eerste modellen van Cupra hadden conventionele benzinemotoren. Nu, een half jaar na de introductie, is de Formentor voorzien van plug-inhybride aandrijving. Een stap in de goede richting?

Autotest | Cupra Formentor Niet giftig

De Cupra Formentor is een sportieve SUV die dankzij plug-inhybride aandrijving vlot en toch zuinig is. Ziet er echter spannender uit dan hij is. Uitstekend weggedrag.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • uitstekend weggedrag
  • leuk en tegelijkertijd praktisch

Min

  • niet zo vurig en sensationeel als de 2.0 TSI die hij vervangt

Conclusie

Al na een half jaar na de introductie heeft Cupra de Formentor aangepast. Aanvankelijk was dit eerste eigen model van Cupra alleen leverbaar met een conventionele benzinemotor. Die is vervangen door een plug-inhybride, waarmee de Formentor een half elektrische auto is geworden. Dat is goed en slecht nieuws.

Het slechte nieuws: de Formentor is niet giftig. Alhoewel elektrische auto's technisch gezien veel betere prestaties kunnen leveren dan een verbrandingsmotor (meer vermogen dat sneller beschikbaar is), geldt dat niet voor de Formentor. De elektromotor is niet sterk genoeg om de Formentor tot sportwagenprestaties te bewegen, terwijl de 1.4 liter benzinemotor te veel tijd nodig heeft om voldoende vermogen op te bouwen om echt te kunnen imponeren. Voor vele andere auto's is de 245 pk / 400 Nm sterke hybride een ware aanwinst, maar voor een auto met het imago van Cupra en het veelbelovende uiterlijk van de Formentor ontbreken het vuur, de agressie en de woede.

Het goede nieuws: de Formentor is niet giftig. Dankzij de plug-inhybride aandrijving zijn de uitstoot en het verbruik sterk gedaald en daarmee is de prijs ruim 10.000 euro verlaagd (voor het basismodel zelfs 20.000 euro!). Bovendien kan nu zorgeloos worden genoten in de wetenschap dat de CO2-uitstoot beperkt blijft.

Deel deze advertentie