Bouwjaar | 12-05-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 43.985 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-600-GH Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.500 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 29.750,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 12-05-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 43.985 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-600-GH Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.500 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Kees Balvert |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Molenweg 4A |
Postcode | 2681 RE |
Plaats | Monster |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)174 - 247204 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.suzukikeesbalvert.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 245/45 R18
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 203 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 445 x 184 x 152 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.352 kg
Laadvermogen: 628 kg
GVW: 1.980 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 720 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 126 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: 12 maanden garantie: 12 maanden Garantie, Onderhoudsbeurt naar onderhoudsschema, 12 maanden APK-keuring, 12 maanden pech hulp in heel Europa (alleen voor Suzuki), tot halve tank brandstof en de auto is van binnen en buiten gepoetst. U komt zo niet voor onverwachte kosten te staan, elders betaalt u tot 995,- euro voor een vergelijkbaar afleverpakket!
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
= Bedrijfsinformatie =
RIJKLAARPRIJS!! Wij leveren inclusief: 12 maanden Garantie, Onderhoudsbeurt naar onderhoudsschema, 12 maanden APK-keuring, 12 maanden pech hulp in heel Europa (alleen voor Suzuki), tot halve tank brandstof en de auto is van binnen en buiten gepoetst. U komt zo niet voor onverwachte kosten te staan, elders betaalt u tot 995,- euro voor een vergelijkbaar afleverpakket! Eventuele zet- en drukfouten voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Cupra Formentor | Niet giftig
Cupra is een nieuwe sportwagenfabrikant uit Spanje. Toen Cupra zich voor het eerst aan de wereld presenteerde, beloofde het zich te onderscheiden van andere sportieve merken door de nadruk te leggen op elektrische aandrijving. Echter, de eerste modellen van Cupra hadden conventionele benzinemotoren. Nu, een half jaar na de introductie, is de Formentor voorzien van plug-inhybride aandrijving. Een stap in de goede richting?
De Cupra Formentor is een sportieve SUV die dankzij plug-inhybride aandrijving vlot en toch zuinig is. Ziet er echter spannender uit dan hij is. Uitstekend weggedrag.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- uitstekend weggedrag
- leuk en tegelijkertijd praktisch
Min
- niet zo vurig en sensationeel als de 2.0 TSI die hij vervangt
Conclusie
Al na een half jaar na de introductie heeft Cupra de Formentor aangepast. Aanvankelijk was dit eerste eigen model van Cupra alleen leverbaar met een conventionele benzinemotor. Die is vervangen door een plug-inhybride, waarmee de Formentor een half elektrische auto is geworden. Dat is goed en slecht nieuws.
Het slechte nieuws: de Formentor is niet giftig. Alhoewel elektrische auto's technisch gezien veel betere prestaties kunnen leveren dan een verbrandingsmotor (meer vermogen dat sneller beschikbaar is), geldt dat niet voor de Formentor. De elektromotor is niet sterk genoeg om de Formentor tot sportwagenprestaties te bewegen, terwijl de 1.4 liter benzinemotor te veel tijd nodig heeft om voldoende vermogen op te bouwen om echt te kunnen imponeren. Voor vele andere auto's is de 245 pk / 400 Nm sterke hybride een ware aanwinst, maar voor een auto met het imago van Cupra en het veelbelovende uiterlijk van de Formentor ontbreken het vuur, de agressie en de woede.
Het goede nieuws: de Formentor is niet giftig. Dankzij de plug-inhybride aandrijving zijn de uitstoot en het verbruik sterk gedaald en daarmee is de prijs ruim 10.000 euro verlaagd (voor het basismodel zelfs 20.000 euro!). Bovendien kan nu zorgeloos worden genoten in de wetenschap dat de CO2-uitstoot beperkt blijft.