Dacia Duster 1.0 TCe 100 ECO-G Journey

€ 22.450,-

Bouwjaar 13-03-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 14.136 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Dacia Duster 1.0 TCe 100 ECO-G Journey


€ 22.450,-

Algemeen

Bouwjaar 13-03-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 14.136 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 74 kW (101 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Sall Automobielen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Grote Esch 804
Postcode 2841 MJ
Plaats Moordrecht
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)182 - 786613 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.sallautomobielen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2024

Technische informatie
Koppel: 170 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,0 s
Topsnelheid: 163 km/u
Ledig gewicht: 1.251 kg
Wielbasis: 266 cm

Interieur
Interieur: Grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)

Historie
Aantal eigenaren: 1

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie

Overige informatie
Basiskleur: zwart / zwart
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden

Bij de bouw van de Dacia Duster wordt niets aan het toeval overgelaten. Vandaar dat hier een auto staat die in optimale conditie verkeert. In deze auto vindt u een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.

Een cockpit, een informatiecentrum... Wat is de cabine eigenlijk niet? Dankzij het digitale dashboard bent u van alles op de hoogte. Door het combineren van beelden van vier camera's, biedt de 360 graden camera een naadloos en gedetailleerd beeld van de hele omgeving rondom deze auto. Sublaag en tophoog... en alles daartussenin! Het high performance audiosysteem kan elke frequentie moeiteloos aan. Met het navigatiesysteem kiest u de snelste route naar uw eindbestemming. Het comfort wordt verhoogd door de aanwezige electronic climate control. De Dacia is standaard voorzien van: draadloos opladen, DAB ontvangst, regensensor, cruise control, keyless entry en boordcomputer.

Als bestuurder van deze Dacia bent u nooit alleen. U wordt onderweg bijgestaan door technologische hulpmiddelen die samen met u de weg in de gaten houden. Als het nodig is, grijpen ze zelfs in, door te remmen of bij te sturen. Tijdens de rit hebt u altijd een bijrijder, want de verkeersbord-detectie leest de borden langs de weg en projecteert ze voor u op het instrumentarium. Mooi binnen de lijnen van de rijstrook blijven? Het Lane-keeping systeem helpt altijd een handje. Deze auto waarschuwt de bestuurder als die tekenen van vermoeidheid vertoont en kan zo ernstige ongelukken voorkomen. Ook helpen het dodehoekdetectie, hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontrolesysteem, uw rit tot een veilige rit te maken.

Uiteraard is een proefrit altijd mogelijk. Bel onze verkoper voor een afspraak!


Geadverteerde prijs is een internet meeneemprijs
12 maanden garantie + onderhoudsbeurt volgens o

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld

Autotest | Dacia Duster Veel avontuur voor weinig geld

De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.

Plus

  • voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
  • scherpe prijs
  • ruim en functioneel

Min

  • navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
  • roffelend geluid TCe 130 motor

Conclusie

De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.

Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.

De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.

Deel deze advertentie