Bouwjaar | 14-05-2016 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 143.057 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JN-788-H Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 11.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-05-2016 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 143.057 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | JN-788-H Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Jan Jaspers |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Louis Pasteurstraat 1 |
Postcode | 3261 LZ |
Plaats | Oud Beyerland |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41183109 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfjanjaspers.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Te koop aangeboden: zeer nette, luxe en volledig dealer onderhouden Dacia Duster 1.2 Tce 4X4 PRESTIGE 125 PK uitvoering met leuke opties en NAP kilometerstand! Verder ziet de afkomstig van de 1e eigenaar auto er zowel van binnen als van buiten zeer netjes uit en rijdt erg fijn.
In de unieke 4 wiel aangedreven uitvoering!
Z.G.A.N banden aan de voorzijde.
Contact:
0641183109 (doordeweeks)/ 0647004082 (doordeweeks en zaterdags)
E-mail: info@autobedrijfjaspers.com
Wij werken graag op afspraak om teleurstelling te voorkomen. U kunt ons altijd telefonisch bereiken voor een afspraak of een kijkje nemen in onze showroom!
Wij zijn gevestigd in Oud-Beijerland.
Adres:
Louis Pasteurstraat 1
3261 LZ
Oud-Beijerland
-Inruil? Geen enkel probleem. U kunt uw huidige auto bij ons inruilen.
-Nieuwe APK? Als de APK bijna vervalt kan er in overleg altijd een nieuwe APK keuring op de auto
-Autobedrijf Jaspers, het adres voor een goede gebruikte auto. Géén afleveringskosten. Aangesloten bij A2SP en RDW erkend bedrijf.
Openingstijden, afspraak maken:
MAANDAG T/M VRIJDAG 10.00 T/M 20:00 (op afspraak)
ZATERDAG 10.00 T/M 17:00
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld
De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.
Plus
- voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
- scherpe prijs
- ruim en functioneel
Min
- navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
- roffelend geluid TCe 130 motor
Conclusie
De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.
Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.
De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.