Dacia Duster 1.3 TCe Prestige TREKG. 1.500 kg | TREKH. | NAVI | CRUISE | NL-auto - Rijklaarprijs

€ 21.900,- incl. BTW

Bouwjaar 30-11-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 66.585 km
Deuren 5
Kenteken N-191-PF Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.333 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Dacia Duster 1.3 TCe Prestige TREKG. 1.500 kg | TREKH. | NAVI | CRUISE | NL-auto - Rijklaarprijs


€ 21.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 30-11-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 66.585 km
Deuren 5
Kenteken N-191-PF Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.333 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Van der Boon
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Bilderdam 16
Postcode 2451 CW
Plaats Leimuiden
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)172 - 508142 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vdboon.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2018 - 2021

Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,7 s
Topsnelheid: 202 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 434 x 180 cm
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.232 kg
Laadvermogen: 535 kg
GVW: 1.767 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 665 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 142 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Geen Afleveringskosten inclusief 12 maanden Bovaggarantie !!:


- 12 maanden Bovag Garantie. 

- Minstens 12 maanden APK keuring


- 12 maanden Mobiliteitsgarantie (pechhulp). 

- Onderhoudsbeurt volgens schema Fabrikant. 

- Indien nodig vervangen wij de distributieriem. 

- Nationale Autopas. 

- Gepoetst binnen en buitenkant. 


Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden

Beste Klant, 

Wij adverteren met rijklaarprijzen inclusief 12 maanden Bovaggarantie, bij ons dus geen afleveringskosten !!
 
U bent natuurlijk altijd van harte welkom om onze showroom in Bilderdam te bezoeken. Ons adres is in Leimuiden maar wij zitten in Bilderdam een plaatsje 4 kilometer van Leimuiden vandaan. In onze showroom en op het buitenterrein staan altijd 60 jong gebruikte auto's met Bovaggarantie.  
 
U kunt ons bereiken: 

Tel 0172-508142 
Marcel: 06-41002875 
Wilko: 06-81513876 

Eventueel kunt U via onze website een offerte aanvraag doen waarna wij snel contact met U op zullen nemen. 
Namens ons verkoopteam, blijf gezond en we horen graag van U. 
 
SUZUKI:
Op dit moment adverteren wij vrij veel jong gebruikte auto's van ons huismerk Suzuki.
De meeste van deze auto's zijn afkomstig uit Hongarije waar de Suzuki's ook worden gemaakt.
De auto's die wij adverteren hebben wij aan een grondige controle onderworpen en hebben geen schadeverleden en zijn ook 100% schade vrij 
Wij importeren deze auto's omdat er op de Nederlandse markt niet voldoende aanbod is om aan de gigantische vraag die wij hebben naar jonge Suzuki's te kunnen voldoen.
Wij leveren deze auto's altijd inclusief het originele onderhoudsboekje, Nederlandstalige instructieboekje en een Suzuki Pechhulppas, tevens

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld

Autotest | Dacia Duster Veel avontuur voor weinig geld

De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.

Plus

  • voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
  • scherpe prijs
  • ruim en functioneel

Min

  • navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
  • roffelend geluid TCe 130 motor

Conclusie

De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.

Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.

De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.

Deel deze advertentie