Dacia Duster 1.3 TCe Prestige

€ 15.495,-

Bouwjaar 08-04-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 77.920 km
Deuren 5
Kenteken Z-543-LZ Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.333 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Dacia Duster 1.3 TCe Prestige


€ 15.495,-

Algemeen

Bouwjaar 08-04-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 77.920 km
Deuren 5
Kenteken Z-543-LZ Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.333 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Sall Automobielen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Grote Esch 804
Postcode 2841 MJ
Plaats Moordrecht
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)182 - 786613 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.sallautomobielen.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2018 - 2021

Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 193 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 434 x 180 cm
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.209 kg
Laadvermogen: 553 kg
GVW: 1.762 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 650 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden

Laat u niets wijsmaken, deze Dacia Duster biedt alles wat u van een auto verlangt. Deze auto uit 2019 heeft 77920 kilometer gelopen. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Verder is de Dacia uitgerust met: 17 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, in delen neerklapbare achterbank en elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels.

Of u nu achteruit rijdt, parkeert of een smalle straat inslaat, de 360 graden camera op deze auto, mogelijk gemaakt door vier camera's, biedt een perfect beeld van uw omgeving. Het full map navigatiesysteem en het audiosysteem (met DAB-ontvangst!) bedient u met knoppen op het stuur. Dankzij automatische airconditioning is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. Geen parkeervak is te klein dankzij de assistentie van de parkeersensoren. Een heerlijke egale snelheid? Even de cruise control inschakelen! Ook keyless entry, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook zijn aan boord.

In de Dacia Duster heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Een kortere remweg verkleint de kans op een aanrijding. Brake assist helpt actief mee tijdens een noodstop. In deze Dacia vinden we verder een dodehoekdetectie, hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem.

Heeft u interesse? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten, dan kunnen we deze Dacia voor een proefrit reserveren.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld

Autotest | Dacia Duster Veel avontuur voor weinig geld

De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.

Plus

  • voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
  • scherpe prijs
  • ruim en functioneel

Min

  • navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
  • roffelend geluid TCe 130 motor

Conclusie

De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.

Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.

De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.

Deel deze advertentie