Bouwjaar | 14-03-2011 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 164.244 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 87-PRR-8 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-03-2011 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 164.244 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 87-PRR-8 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MG Occasion Center |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Weg en Bos 16A |
Postcode | 2661 DH |
Plaats | Bergschehoek |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 3146662 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mgoccasioncenter.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 165 km/u
Maten
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.135 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 1.710 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 615 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Milieu
CO2-uitstoot: 165 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Hierbij aangeboden een zeer nette en compleet onderhouden Dacia Duster 1.6 Ambiance 2wd van 2011.
De auto verkeert zowel van binnen als van buiten in werkelijke top conditie!
Ook beschikt deze Dacia Duster over vele extra opties: Automatische airco, Bluetooth telefoon, Dakrails, Elektrische ramen voor, Lichtmetalen 16" velgen, Trekhaak ect ect.
De auto start, rijdt, schakelt en remt geheel naar behoren!
Ook heeft deze Nederlands geleverde Dacia een orginele tellerstand (NAP) en een nieuwe APK bij aflevering.
Deze Dacia beschikt over een complete onderhoudshistorie en wordt inclusief onderhoudsbeurt naar schema, nieuwe apk, een poetsbeurt en eventuele garantie is tegen een meerprijs mogelijk.
Deze auto wordt met originele sleutels, bijbehorende documentatie, NAP Rapport en compleet kenteken afgeleverd.
Heeft u vragen over deze auto of heeft u belangstelling voor een proefrit?
Dan kunt u altijd telefonisch, per whatsapp of per e-mail contact opnemen.
Wij hanteren scherpe meeneemprijzen, geheel rijklaar en inclusief passende garantie.
Er worden dus geen extra kosten in rekening gebracht.
Inruil van uw huidige auto, caravan, camper is uiteraard mogelijk.
Wilt u de auto geheel of gedeeltelijk financieren?
Wij regelen snel en eenvoudig een financiering voor u!
Neem altijd even contact op voordat u aanrijdt, dit voorkomt teleurstelling!
Wij zijn de gehele week beschikbaar, bekijk onze openingstijden op de website.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld
De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.
Plus
- voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
- scherpe prijs
- ruim en functioneel
Min
- navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
- roffelend geluid TCe 130 motor
Conclusie
De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.
Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.
De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.