Bouwjaar | 06-07-2011 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 235.104 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 8-XSG-71 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
€ 3.299,-
Algemeen
Bouwjaar | 06-07-2011 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 235.104 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 8-XSG-71 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MB Cars Center |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hongkongstraat 66 |
Postcode | 3047 BS |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 36276928 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | mbcarscenter.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/65 R16
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 165 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 432 x 182 x 163 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.135 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 1.710 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 615 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 165 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Alle auto's worden altijd afgeleverd met een nieuwe of recente APK, tenzij anders vermeld.
Wij berekenen geen afleverkosten wanneer u een auto bij ons koopt.
U bent van harte welkom voor een bezichtiging cq proefrit in deze auto!
Wij zijn geopend op maandag t/m zondag van 10.00 uur tot 21.00 uur.
BELANGRIJK!!! Wij vragen u altijd even te bellen voordat u ons wil gaan bezoeken. Wij zitten vaak op de weg om onze snel wisselende voorraad aan te vullen. En het zou heel jammer zijn als u voor een dichte deur komt te staan!
Inruil is mogelijk, stuur ons een paar foto's en wat informatie van de in te ruilen auto/motor en wij zullen u zo spoedig mogelijk een inruilvoorstel doen.
Vrijwaren kan bij ons 24/7.
Wij doen ons uiterste best om de informatie in deze advertentie juist, compleet en actueel weer te geven.
Aan de inhoud van deze advertentie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend.
MB Cars Center
Hongkongstraat 66
3047 BS Rotterdam
Tel: 06-36276928 (ook Whatsapp)
Facebook: MB Cars Center
Website: https://mbcarscenter.nl
E-mail: info@mbcarscenter.nl
RDW erkend
Vrijwaren mogelijk
ELKE ZONDAG GEOPEND!!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld
De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.
Plus
- voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
- scherpe prijs
- ruim en functioneel
Min
- navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
- roffelend geluid TCe 130 motor
Conclusie
De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.
Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.
De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.