Bouwjaar | 15-02-2023 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 46.175 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-475-KG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-02-2023 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 46.175 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-475-KG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Straathof |
Contactpersoon | A. Straathof |
Adres | Ripselaan 30 |
Postcode | 2376 BJ |
Plaats | Nieuwe Wetering |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)71 - 3310744 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgaragestraathof.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun. 2022 - 2024
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 174 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 455 x 178 x 167 cm
Wielbasis: 290 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
Laadvermogen: 682 kg
GVW: 1.862 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 129 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Deze auto wordt geleverd met een onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema, APK t/m 15-02-2027 en 12 maanden Bovag garantie. Wij berekenen GEEN kosten rijklaar maken! Voor meer informatie kunt u terecht bij Arjan of Peter. (Ook per Whatsapp via 071-3310744)
Wij trachten de advertentie met zoveel mogelijk zorg samen te stellen. Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Controleer daarom tijdens de bezichtiging en/of proefrit de opties die voor u doorslaggevend zijn.
Wij werken bij voorkeur op afspraak. Uiteraard bent u van harte welkom om binnen te komen lopen, maar om u de tijd en aandacht te geven die u verdient, werken wij bij voorkeur op afspraak. We kunnen dan ook zorgen dat de auto voor u klaar staat.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Jogger | Kamperen met Dacia
De Dacia Jogger biedt de meeste ruimte voor het minste geld. Het is zelfs een van de weinige personenauto's die daadwerkelijk ruimte biedt aan zeven volwassenen (en dus niet vijf volwassenen plus twee kinderen). Nu beweert Dacia dat het allemaal nog ruimer kan. De Jogger zou met het optionele "slaappakket" ook dienst kunnen doen als kampeerwagen. Autozine sliep er een nachtje over en doet verslag.
De Dacia Jogger is met slaap-pakket ook bruikbaar als kampeerauto. Het bed is razendsnel op te zetten en de tent biedt extra ruimte. De Jogger rijdt beter en voordeliger dan een kamper.
Plus
- heel veel waar voor zijn geld
- zeer ruim
- slim slaap-pakket
Min
- hinderlijke fluittoon van motor
- LPG-installatie heeft niet-Nederlandse aansluiting (verloopstuk vereist)
- schel geluid audiosysteem
Conclusie
De Dacia Jogger was al met afstand de ruimste en ook nog eens de voordeligste auto in zijn klasse. Maar is de Jogger zo ruim dat hij ook dienst kan doen als kampeerwagen? Na een korte vakantie in eigen land is het antwoord: ja, tot op zekere hoogte.
Uiteraard is de Jogger geen complete kampeerauto met bed, douche, keuken en huiskamer. Dankzij een goede basis en een slim opgezette uitbreiding biedt de Jogger wel een weerbestendige slaapplaats die bovendien in luttele minuten beschikbaar is. Dat wordt gecombineerd met het comfort, de wendbaarheid en het verbruik van een doorsnee personenauto. Het opzetten van de optionele (voor)tent kost de nodige tijd, maar vergroot de leefruimte aanzienlijk. Ondanks het feit dat alle voorzieningen op maat zijn gemaakt voor de Jogger, misbruikt Dacia zijn monopoliepositie niet door er een woekerprijs voor te vragen. Zo worden reis en verblijf ineens een stuk goedkoper en dat is echt kamperen met Dacia!