Bouwjaar | 31-01-2019 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 152.814 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XK-458-T Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | G3 - LPG |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-01-2019 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 152.814 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XK-458-T Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | G3 - LPG |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Jesse de Koning Auto`s |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Havenkade 5en 6 |
Postcode | 2984 AA |
Plaats | Ridderkerk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 42107601 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jessedekoningautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R15
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 449 x 173 x 152 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.103 kg
Laadvermogen: 518 kg
GVW: 1.621 kg
Max. trekgewicht: 1.110 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 131 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 206 per kwartaal
Dacia Logan MCV 0.9 TCe Bi-Fuel Laureate,bj.2019,kleur: grijs ! 1e eigenaar ! In zeer goede staat van onderhoud ! Nette auto van binnen en van buiten ! Voorzien van o.a.stuurbekrachtiging,centrale deurvergrendeling,afstand alarm met startonderbreker,elektrische ramen/spiegels,dubbele airbag/sidebag,cruise control,boordcomputer,stereo/usb,midden armsteun,hoofdsteunen achter,dakrail,bumpers/spiegels in carrosseriekleur,airco,etc..etc..etc...
Zeer net interieur !!
Rijdt perfect !!
APK gekeurd tot 01/2025 !!
NAP uitdraai met 152814 !!
Airco !!
Bi-Fuel !!
1e eigenaar !!
Prijs is inclusief BTW !!
I N R U I L I S M O G E L I J K !!
= Bedrijfsinformatie =
OM MISVERSTANDEN TE VOORKOMEN VERZOEKEN WIJ U OM TE BELLEN BIJ VERTREK.
DIT KAN OP : 06 15045606 EN 06 42107601
WILT U ALLEEN UW AUTO VERKOPEN ? DAN KAN DAT NATUURLIJK OOK !!
KIJK DAN EENS OP WWW.AUTOINKOOPRIDDERKERK.NL
TOT ZIENS BIJ JESSE DE KONING AUTO`S
HAVENKADE 5 EN 6
2984 AA RIDDERKERK
0642107601 EN 0615045606
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Logan MCV | Meer van hetzelfde
Eigenlijk kan een test van de Logan MCV heel kort zijn: wie de meeste ruimte voor het minste geld zoekt, moet bij Dacia zijn. Alhoewel merkbaar is waarop is bezuinigd, is de auto zijn geld meer dan waard. Toch is er reden om nu iets uit te weiden omdat de auto een facelift onderging. Misschien biedt Dacia nu nog meer voor hetzelfde geld?
De Dacia Logan MVC heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. De wijzigingen zijn minimaal (moderner front), waardoor dit ruimtewonder onverminderd waar voor zijn geld biedt.
Plus
- veel ruimte voor weinig geld
- prima prestaties, laag verbruik
Min
- merkbaar bezuinigd
- te lage hoofdsteunen achterin
Conclusie
De verschillen zijn minimaal en daarom was een week lang testrijden misschien wat overdreven. De facelift voor modeljaar 2017 betreft slechts een nieuw front, een nieuwe kleur en kleine wijzigingen aan de uitrusting.
Het weggedrag blijft hetzelfde, namelijk minder dan gemiddeld maar gezien de prijs nog altijd ruim voldoende. De TCe 90 motor was goed en blijft goed, levert voldoende prestaties en is ook in de praktijk echt zuinig.
Juist omdat de aanpassingen minimaal zijn, biedt de Logan MCV nog steeds heel veel auto voor heel weinig geld. Dat mag dan meer van hetzelfde zijn, maar is dat niet precies waar het om draait bij Dacia?