Bouwjaar | 02-04-2019 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 91.506 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 02-04-2019 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 91.506 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 898 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Van Zelst B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Voorschoterweg 23A |
Postcode | 2235 SE |
Plaats | Valkenburg Zh |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)71 - 5326871 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfvanzelst.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2018 - feb. 2019
Technische informatie
Koppel: 140 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 169 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 453 x 176 x 159 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.091 kg
Laadvermogen: 514 kg
GVW: 1.605 kg
Max. trekgewicht: 1.110 kg (ongeremd 595 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 147 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij Autobedrijf Van Zelst B.V. Valkenburg (ZH)
Bij ons treft u een uitgebreid aanbod aan jonge occasions die stuk voor stuk gecontroleerd zijn op kwaliteit en betrouwbaarheid. We hebben op dit gebied namelijk een naam hoog te houden. Ons autobedrijf is jaren geleden ontstaan uit onze passie voor auto's en uit liefde voor het auto vak.
Graag verwelkomen wij u in onze modern ingerichte showroom en vertellen wij graag over alle voordelen en mogelijkheden die wij u kunnen bieden.
Uiteraard kunt u bij ons uw huidige auto inruilen en uw nieuwe aankoop voordelig financieren.
Onze medewerkers staan u graag te woord en doen hun uiterste best om u te begeleiden met uw aankoop.
Op al onze occasions wordt BOVAG Garantie gegeven!
Graag tot ziens bij Autobedrijf Van Zelst!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Logan MCV | Meer van hetzelfde
Eigenlijk kan een test van de Logan MCV heel kort zijn: wie de meeste ruimte voor het minste geld zoekt, moet bij Dacia zijn. Alhoewel merkbaar is waarop is bezuinigd, is de auto zijn geld meer dan waard. Toch is er reden om nu iets uit te weiden omdat de auto een facelift onderging. Misschien biedt Dacia nu nog meer voor hetzelfde geld?
De Dacia Logan MVC heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. De wijzigingen zijn minimaal (moderner front), waardoor dit ruimtewonder onverminderd waar voor zijn geld biedt.
Plus
- veel ruimte voor weinig geld
- prima prestaties, laag verbruik
Min
- merkbaar bezuinigd
- te lage hoofdsteunen achterin
Conclusie
De verschillen zijn minimaal en daarom was een week lang testrijden misschien wat overdreven. De facelift voor modeljaar 2017 betreft slechts een nieuw front, een nieuwe kleur en kleine wijzigingen aan de uitrusting.
Het weggedrag blijft hetzelfde, namelijk minder dan gemiddeld maar gezien de prijs nog altijd ruim voldoende. De TCe 90 motor was goed en blijft goed, levert voldoende prestaties en is ook in de praktijk echt zuinig.
Juist omdat de aanpassingen minimaal zijn, biedt de Logan MCV nog steeds heel veel auto voor heel weinig geld. Dat mag dan meer van hetzelfde zijn, maar is dat niet precies waar het om draait bij Dacia?