Bouwjaar | 31-05-2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 185.676 km |
Deuren | 6 |
Kenteken | 19-LNK-1 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
€ 3.650,-
Algemeen
Bouwjaar | 31-05-2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 185.676 km |
Deuren | 6 |
Kenteken | 19-LNK-1 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto op Afspraak |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Touwbaan 1 |
Postcode | 2352 CZ |
Plaats | Leiderdorp |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23591935 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-op-afspraak.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R15
Acceleratie (0-100): 12,4 s
Topsnelheid: 171 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 447 x 199 x 167 cm
Wielbasis: 290 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.200 kg
Laadvermogen: 640 kg
GVW: 1.840 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Milieu
CO2-uitstoot: 178 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 9,8 l/100km (1 op 10,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
- Airco
- 7 Persoons
- Trekhaak
= Bedrijfsinformatie =
Op Zaterdag SOMS eerder GESLOTEN altijd even bellen
Door onze grote voorraad zijn we via mail en whatss app zeer slecht bereikbaar bij vragen of interesse BELLEN AUB!!!
VIA MARKTPLAATS CHAT WORDT NIET GEREAGEERD ( Niet omdat we niet willen maar omdat het gewoon niet haalbaar is gezien de gemiddeld 500 berichten die we er op krijgen is het niet mogelijk te filteren en te antwoorden voor vragen gelieve te bellen )
PROEFRIJDEN op AFSPRAAK!!!!
Inruil en Financiering Mogelijk!!!!
Bel voor meer informatie 06 23 59 19 35
www.auto-op-afspraak.nl
www.autoopafspraak.nl
Auto op Afspraak
Touwbaan 1
2352cz Leiderdorp
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Logan MCV | Meer van hetzelfde
Eigenlijk kan een test van de Logan MCV heel kort zijn: wie de meeste ruimte voor het minste geld zoekt, moet bij Dacia zijn. Alhoewel merkbaar is waarop is bezuinigd, is de auto zijn geld meer dan waard. Toch is er reden om nu iets uit te weiden omdat de auto een facelift onderging. Misschien biedt Dacia nu nog meer voor hetzelfde geld?
De Dacia Logan MVC heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. De wijzigingen zijn minimaal (moderner front), waardoor dit ruimtewonder onverminderd waar voor zijn geld biedt.
Plus
- veel ruimte voor weinig geld
- prima prestaties, laag verbruik
Min
- merkbaar bezuinigd
- te lage hoofdsteunen achterin
Conclusie
De verschillen zijn minimaal en daarom was een week lang testrijden misschien wat overdreven. De facelift voor modeljaar 2017 betreft slechts een nieuw front, een nieuwe kleur en kleine wijzigingen aan de uitrusting.
Het weggedrag blijft hetzelfde, namelijk minder dan gemiddeld maar gezien de prijs nog altijd ruim voldoende. De TCe 90 motor was goed en blijft goed, levert voldoende prestaties en is ook in de praktijk echt zuinig.
Juist omdat de aanpassingen minimaal zijn, biedt de Logan MCV nog steeds heel veel auto voor heel weinig geld. Dat mag dan meer van hetzelfde zijn, maar is dat niet precies waar het om draait bij Dacia?