Bouwjaar | 24-05-2011 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 86.586 km |
Deuren | 6 |
Kenteken | 00-RGG-2 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
€ 950,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-05-2011 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 86.586 km |
Deuren | 6 |
Kenteken | 00-RGG-2 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | H. Mostert Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Graafstroomstraat 4 |
Postcode | 3044 AR |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 2622212 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mostertcars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2010 - dec. 2011
Technische informatie
Koppel: 135 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,3 s
Topsnelheid: 163 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 447 x 174 x 166 cm
Wielbasis: 290 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.170 kg
Laadvermogen: 640 kg
GVW: 1.810 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 635 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 169 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 9,8 l/100km (1 op 10,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Moter loopt nog goed, wielen recht.
Originele kilometerstand 86.000
Zó meenemen voor de snelle beslisser
= Bedrijfsinformatie =
Wij bieden, als autogroothandel, naast deze occasion méér voertuigen aan tegen handelsprijzen. Helaas hebben wij geen mogelijkheden tot het bieden van garantie.
Auto financieren? Ook dat is voor ons geen enkel probleem.
Voor méér informatie kunt u ons altijd even bellen, langskomen mag natúúrlijk óók.
Tevens staat er altijd een ambachtelijk vers gemaakt kopje koffie voor u klaar!
H. Mostert Cars
Graafstroomstraat 25
3044 AN Rotterdam
www.mostertcars.nl
Telefoon: 010 - 26 22 212 + WhatsApp
Email: info@mostertcars.nl
----------------------------------------------------------------------------------------- -------
VOOR PARTICULIEREN EN BEDRIJVEN IN NEDERLAND:
WIJ HEBBEN DE MOGELIJKHEID VOOR HET DIRECT TENAAMSTELLEN & VRIJWAREN VAN VOERTUIGEN
U HOEFT DUS NIET NAAR HET POSTKANTOOR!
VOOR DE EXPORT:
WIJ KUNNEN UITVOEREN VOOR EXPORT EN EXPORTPLATEN MAKEN + GROENE KAART (VERZEKERING VOOR 15 DAGEN)
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Logan MCV | Meer van hetzelfde
Eigenlijk kan een test van de Logan MCV heel kort zijn: wie de meeste ruimte voor het minste geld zoekt, moet bij Dacia zijn. Alhoewel merkbaar is waarop is bezuinigd, is de auto zijn geld meer dan waard. Toch is er reden om nu iets uit te weiden omdat de auto een facelift onderging. Misschien biedt Dacia nu nog meer voor hetzelfde geld?
De Dacia Logan MVC heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2017. De wijzigingen zijn minimaal (moderner front), waardoor dit ruimtewonder onverminderd waar voor zijn geld biedt.
Plus
- veel ruimte voor weinig geld
- prima prestaties, laag verbruik
Min
- merkbaar bezuinigd
- te lage hoofdsteunen achterin
Conclusie
De verschillen zijn minimaal en daarom was een week lang testrijden misschien wat overdreven. De facelift voor modeljaar 2017 betreft slechts een nieuw front, een nieuwe kleur en kleine wijzigingen aan de uitrusting.
Het weggedrag blijft hetzelfde, namelijk minder dan gemiddeld maar gezien de prijs nog altijd ruim voldoende. De TCe 90 motor was goed en blijft goed, levert voldoende prestaties en is ook in de praktijk echt zuinig.
Juist omdat de aanpassingen minimaal zijn, biedt de Logan MCV nog steeds heel veel auto voor heel weinig geld. Dat mag dan meer van hetzelfde zijn, maar is dat niet precies waar het om draait bij Dacia?