Bouwjaar | 16-12-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 11.477 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-756-RR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 33 kW (45 pk) |
€ 19.850,-
Algemeen
Bouwjaar | 16-12-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 11.477 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-756-RR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 33 kW (45 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Gerrit de Vries |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oosteinde 22 |
Postcode | 3466 LB |
Plaats | Waarder |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)348 - 501403 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijf-gerritdevries.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Aandrijving
Actieradius: 230 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 165/70 R14
Prestaties
Acceleratie (0-100): 19,1 s
Topsnelheid: 125 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 373 x 158 x 152 cm
Wielbasis: 242 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 912 kg
Laadvermogen: 388 kg
GVW: 1.300 kg
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 27 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.4 kW, 65 km actieradius per uur, compleet vol in 7 uur en 36 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 188 km actieradius per uur, compleet vol in 1 uur en 15 minuten
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 11,913043478261 kWh/100km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Bovag Garantie 12 maanden: 12 maanden Bovag garantie, bij ons zonder meerkosten op dit voertuig.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Overige informatie
Emissie: Zero emissie
Bij ons voor een zeer scherpe prijs deze is === 19.850,- === EN ! LET-OP ! Bij ons ! GEEN ! AFLEVERKOSTEN ! OF ! ANDERE ! NIET ! AANGEKONDIGDE ! PRIJZEN ! ONZE VRAAGPRIJS VAN === 19.850,- === INCLUSIEF Afleveren, Onderhouds beurt, A.P.K (1jaar) , Airco service + Certificaat, Professioneel gereinigd en natuurlijk totaal gratis 12 maanden BOVAG-garantie. Interesse gekregen? Bel of mail voor nog meer informatie of een proefrit en GRAAG TOT ZIENS bij hét ONAFHANKELIJKE BOVAG AUTOBEDRIJF VOOR HET GROENE HART (aangesloten bij Bovag / Stek / S.C.M / ServiceRight / AutoProfijt)
Fabrieksgarantie tot december 2024 of 100.000 KM.
Dit voertuig is momenteel in gebruik, hierdoor kan de kilometerstand afwijken. Alvast bedankt voor uw begrip.
Zou u daarom ook van te voren met ons contact op willen nemen wanneer u wilt komen kijken bij dit voertuig. Dan kunnen wij u laten weten wanneer het voertuig aanwezig is.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Spring | Elektrische essentie
De Dacia Spring heeft een duidelijk doel: elektrisch rijden zo betaalbaar mogelijk maken. Het doet dat naar eigen zeggen door elektrisch rijden terug te brengen tot de essentie. Echter, voor modeljaar 2024 krijgt de Spring een nieuw uiterlijk, modernere techniek en meer verfijnde rijeigenschappen. Op die manier wil Dacia de Spring aantrekkelijker maken. Maar gaat dat niet ten koste van de lage prijs?
De Dacia Spring is een voordelige elektrische auto. Vanaf 2024 is de uitstraling volwassen en de uitrusting rijk, waarmee de Spring minder als een budgetauto voelt en nog meer als een slimme keuze.
Plus
- heel veel waar voor heel weinig geld
- minder budget-gevoel vanaf modeljaar 2024
- doordachte ergonomie
Min
- matig weggedrag (maar beter dan voorheen)
- weinig ruimte achterin
- diepe grondtoon van airconditioning
Conclusie
De Dacia Spring wil het publiek verleiden tot elektrisch rijden door zijn prijs en de kwaliteiten. Daarom is de kleine Dacia vernieuwd voor modeljaar 2024. Het nieuwe uiterlijk geeft de Spring een minder aandoenlijke en veel zelfverzekerdere uitstraling, waardoor het gevoel van "budgetauto" ook sterk is verminderd. Datzelfde geldt voor het interieur, dat dankzij een nieuwe indeling en nieuwe materialen een veel volwassener uitstraling heeft gekregen.
De uitrusting is rijker geworden. Dat is deels omdat Dacia profiteert van nieuwe technische ontwikkelingen van moederbedrijf Renault en deels omdat de Europese Unie dat vanaf 2024 verplicht. Het weggedrag zou zijn verbeterd, maar in feite is vooral de communicatie tussen bestuurder en mechaniek verbeterd. De wegligging is slechts marginaal beter geworden. De Spring leent zich daarom voor langere afstanden, maar voelt zich toch het beste thuis in en om de stad. Geheel terecht zijn de batterij en elektromotor ongewijzigd. Met de 45 pk motor is de Spring vooral een stadsauto, met de 65 pk motor vormen ook hogere snelheden geen probleem. De actieradius en laadmogelijkheden zijn voldoende.
Tenslotte resteert de vraag: is de Spring met zijn modernere uiterlijk, rijkere uitrusting en verfijndere weggedrag even voordelig als voorheen? Ja, zonder enige twijfel! Het concept is namelijk niet gewijzigd: de Spring reduceert de elektrische auto tot de essentie en is daarbij slim met de tijd meegegaan. Daarom is de balans tussen bereik, prestaties, uiterlijk, uitrusting en prijs nog altijd onverslaanbaar.