Bouwjaar | 08-08-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 120.167 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 36-ND-RP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 989 cc |
Vermogen | 43 kW (59 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 08-08-2003 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 120.167 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 36-ND-RP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 989 cc |
Vermogen | 43 kW (59 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van der Griend Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Achterzeedijk 60 |
Postcode | 2992 SC |
Plaats | Barendrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 83568090 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vdg-autos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 155/65 R13
Acceleratie (0-100): 12,8 s
Topsnelheid: 155 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 341 x 148 x 142 cm
Wielbasis: 235 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 695 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.200 kg
Max. trekgewicht: 600 kg (ongeremd 250 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 51 - € 55 per kwartaal
Aangeboden, een zuinige Daihatsu Cuore 1.0 met APK.
Deze auto rijdt, stuurt, schakelt, koppelt en remt goed.
De huidige APK is geldig tot en met 05-01-2025, een nieuwe APK is tegen een kleine meerprijs bespreekbaar.
Zowel van binnen als van buiten is de auto in een nette staat met wat kleine/minimale gebruikerssporen.
= Bedrijfsinformatie =
Heeft u nog vragen of wilt u de auto komen bekijken? Bel of mail gerust! Uiteraard zijn wij ook in de avonduren en weekeinden bereikbaar en beschikbaar. Inruil is uiteraard mogelijk! Al onze auto's worden geleverd met een geldige APK! Omdat wij vaak onderweg zijn en dus niet altijd aanwezig zijn is het verstandig om van te voren te bellen voor een bezichtiging of proefrit. Wij houden geen auto's vast, van te voren bellen is dus altijd verstandig. Tel.: 06 83 56 80 90.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Daihatsu Cuore | Goed nieuws
Geachte lezer, Ik schrijf u met goed nieuws. Daihatsu introduceert de nieuwe Cuore. De nieuwe telg claimt een uitzonderlijk laag verbruik en toch prima prestaties. Bovendien belooft Daihatsu's instapmodel een rijkere uitrusting dan ooit en toch een lagere prijs. De Autozine-redactie heeft de Cuore daarom voor u getest.
De nieuwe Daihatsu Cuore is nog zuiniger en nog ruimer dan de voorgaande generaties. Nu ook vlot en comfortabel. Als vanouds is de Cuore uiterst voordelig in aanschaf en gebruik. Betrouwbaar.
Plus
- vlot en zuinig
- veel binnenruimte
- voelt volwassen en solide
Min
- gevoelloos schakelen
- matige wegligging
- alleen als 5-deurs
Conclusie
De nieuwe Daihatsu Cuore is letterlijk om over naar huis te schrijven. Met de nieuwe Cuore heeft Daihatsu een sterke troef in handen. Volgens fabrieksopgave is dit de zuinigste benzineauto van dit moment. In de praktijk is het beloofde verbruik echter lastig te realiseren, maar de Cuore is wel degelijk bijzonder zuinig. Bovendien is de auto vlot en comfortabel.
Daarnaast is de Cuore uitzonderlijk ruim. Achterin biedt de Cuore meer ruimte dan alle andere kleintjes. Zelfs veel grotere auto's bieden minder ruimte op de achterbank dan de nieuwe Cuore. Tenslotte heeft de Cuore een leuke vormgeving, keurige afwerking en een nette prijs. Goed nieuws dus!