Bouwjaar | 03-01-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 178.771 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 65-PV-XL Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 989 cc |
Vermogen | 43 kW (59 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-01-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 178.771 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 65-PV-XL Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 989 cc |
Vermogen | 43 kW (59 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Köse Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Mercuriusstraat 48 |
Postcode | 3133 EN |
Plaats | Vlaardingen |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 2239608 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.koseautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 36 liter
Acceleratie (0-100): 12,8 s
Topsnelheid: 155 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 695 kg
Max. trekgewicht: 600 kg (ongeremd 250 kg)
Afmetingen (LxBxH): 3410 x 1475 x 1500 cm
Wielbasis: 238 cm
Interieur
Interieur: hardCoal, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 51 - € 55 per kwartaal
Leuke Cuore, die er nog prima uitziet voor zijn leeftijd. rijd en schakelt top met een stuurbekrachtiging.
= Bedrijfsinformatie =
Onze geadverteerde prijzen zijn meeneem(internet)prijzen!
Onze occasions worden standaard met een nieuwe APK afgeleverd indien er geen APK of minder dan 3 maanden een APK erop zit.
Wij zijn een RDW erkend bedrijf en kunnen uw nieuwe auto tenaamstellen en indien van toepassing uw huidige auto vrijwaren bij inruil.
Wij berekenen geen afleverkosten, maken van een proefrit, Inruilen, financieren en verzekeren van uw huidige auto is allemaal mogelijk bij ons op locatie.
Kijk voor meer informatie op www.koseautos.nl of neem direct contact op met 06-57 46 06 08
Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto kunt U contact opnemen met de adverteerder.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Daihatsu Cuore | Goed nieuws
Geachte lezer, Ik schrijf u met goed nieuws. Daihatsu introduceert de nieuwe Cuore. De nieuwe telg claimt een uitzonderlijk laag verbruik en toch prima prestaties. Bovendien belooft Daihatsu's instapmodel een rijkere uitrusting dan ooit en toch een lagere prijs. De Autozine-redactie heeft de Cuore daarom voor u getest.
De nieuwe Daihatsu Cuore is nog zuiniger en nog ruimer dan de voorgaande generaties. Nu ook vlot en comfortabel. Als vanouds is de Cuore uiterst voordelig in aanschaf en gebruik. Betrouwbaar.
Plus
- vlot en zuinig
- veel binnenruimte
- voelt volwassen en solide
Min
- gevoelloos schakelen
- matige wegligging
- alleen als 5-deurs
Conclusie
De nieuwe Daihatsu Cuore is letterlijk om over naar huis te schrijven. Met de nieuwe Cuore heeft Daihatsu een sterke troef in handen. Volgens fabrieksopgave is dit de zuinigste benzineauto van dit moment. In de praktijk is het beloofde verbruik echter lastig te realiseren, maar de Cuore is wel degelijk bijzonder zuinig. Bovendien is de auto vlot en comfortabel.
Daarnaast is de Cuore uitzonderlijk ruim. Achterin biedt de Cuore meer ruimte dan alle andere kleintjes. Zelfs veel grotere auto's bieden minder ruimte op de achterbank dan de nieuwe Cuore. Tenslotte heeft de Cuore een leuke vormgeving, keurige afwerking en een nette prijs. Goed nieuws dus!