Bouwjaar | 30-06-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 159.481 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 2-TXV-80 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 964 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 159.481 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 2-TXV-80 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 964 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf S.A.E. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zirkoon 226 |
Postcode | 3316 KD |
Plaats | Dordrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 14347273 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfsae.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Technische informatie
Aantal cilinders: 2
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/55 R15
Acceleratie (0-100): 15,0 s
Topsnelheid: 159 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 355 x 163 x 149 cm
Wielbasis: 230 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 840 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.305 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 88 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik in de stad: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
De genoemde prijs betreft een meeneemprijs. Geen bijkomende afleverkosten.
INRUIL & FINANCIERING MOGELIJK !!
Bezichtiging uitsluitend alleen op afspraak. Wij zijn ook op zondag open, tevens is het ook mogelijk om in de avond uren langs te komen.
Tenaamstellen is bij ons mogelijk !! 7 dagen per week, ook savonds en ook op ZONDAG..
Deze advertentie is met de grootst mogelijke zorg samengesteld, er kunnen geen rechten aan worden ontleed. Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat 500e | De beste Fiat die niet te koop is
Wat is de beste Fiat die er te koop is? Afgaande op de verkoopcijfers is dat de Fiat 500. De Fiat 500 heeft een aantrekkelijke vormgeving, prima rijeigenschappen en een bescheiden prijskaartje. Een elektromotor zou de 500 ook nog eens comfortabel, uitstootvrij en... bespottelijk goedkoop per kilometer maken. En alhoewel hij (hier) nooit te koop is geweest, bestaat er wel degelijk een elektrisch aangedreven versie: de Fiat 500e.
De Fiat 500e was ooit een kostbaar eco-speeltje, maar is als gebruikte auto juist een uitgekiende keuze: snel, stil en heel goedkoop per kilometer.
Plus
- veel comfortabeler dan andere stadsauto's
- minimale kilometerkosten
- vlot en wendbaar
Min
- beperkte actieradius
- inmiddels verouderd infotainment
- type 1-stekker voor opladen
Conclusie
De beste Fiat is de Fiat 500. En een proefrit leert dat de beste Fiat 500 de 500e is. Wat de 500e zo aantrekkelijk maakt, is op de eerste plaats de extreem lage kilometerprijs. Daarbij presteert de 500e beter dan een gewone 500, terwijl het comfort op een veel hoger niveau staat (van pruttelende tweecilinder naar het stilletjes zoemen van een elektromotor).
Echter, de Fiat 500e heeft de prijs van een royale middenklasser en is daarom nooit te koop geweest in Europa. Om te voldoen aan de wet, werd de 500e echter wél in Amerika aangeboden in 2014 en 2015. Met dank aan de subsidie van de Amerikaanse overheid en dankzij het aflopen van leasecontracten aldaar is de 500e nu een uiterst gewilde occasion. En dankzij de diensten van bedrijven zoals het "500e Fiat Center" te Kortenhoef is de beste Fiat 500 nu ook in Nederland te koop!