Bouwjaar | 19-12-2011 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 62.725 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 8-TZG-88 Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 875 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-12-2011 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 62.725 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 8-TZG-88 Verzekeren |
Kleur | Geel Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 875 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mikesautos |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Prinses Margrietstraat 1 |
Postcode | 2983 ED |
Plaats | Ridderkerk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 13543099 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mikesautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 2
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/55 R15
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 173 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 355 x 163 x 149 cm
Wielbasis: 230 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 945 kg
Laadvermogen: 440 kg
GVW: 1.385 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieur: Lichtgrijs, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 95 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie
Beschikbare afleverpakketten:
- Instap Garantie Pakket (inbegrepen à € 200): Dit afleverpakket bevat: Autotrust garantie; 6 maanden garantie Instap Autotrust (zie dekking en voorwaarden bij garantie), APK keuring, Controlebeurt auto, Controle op vloeistoffen, verlichting en banden, Kwart tank inhoud, Tenaamstelling kenteken, Vrijwaren van eventuele inruilauto, Wassen en stofzuigen
- Basis Pakket (€ 199 korting): Standaard bij elke auto
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Instap Garantie Pakket"): Geen Autotrust garantie; APK keuring, Controle op vloeistoffen, verlichting en banden, Kwart tank inhoud, Tenaamstelling kenteken, Vrijwaren van eventuele inruilauto, Wassen en stofzuigen
Zeer nette en sportief uitziende Fiat 500C 0.9 Turbo Lounge 86PK uit 12-2011. Auto verkeerd in zeer goede en nette staat.
Bluetooth, Parkeersensoren, Airco, Elektrische Ramen en Spiegels, Navigatie, Lederen stuurwiel, Open dak, Afneembare Trekhaak,
Complete onderhoudshistorie Fiat bekend.
Onderhoudshistorie:
19-06-2014 bij 12.258 Km
03-12-2015 bij 21.591 Km
17-11-2017 bij 32.999 Km
03-12-2018 bij 37.556 Km
29-10-2019 bij 43.764 Km
24-11-2020 bij 52.013 Km
12-11-2021 bij 59.953 Km
Buiten het feit dat al onze Occasions scherp geprijsd zijn worden ze ook netjes afgeleverd.
Complete schoonmaak van binnen en buiten, controlebeurt, minimaal kwart tank en 6 Maanden Garantie.
Auto is afkomstig uit Belgie.
Kortom de prijs is de prijs. Geen extra onverwachte kosten.
Wilt u komen kijken en een proefrit maken? Dan horen wij dat graag van u zodat wij de auto alvast helemaal rijklaar kunnen maken voor u.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat 500C | Tussen klassiek en modern
Wie bij de introductie van de Fiat 500 in 2007 had beweerd dat diezelfde auto 13 jaar later nog op de markt zou zijn, zou voor gek worden verklaard. De gemiddelde auto gaat zes jaar mee en wordt na een facelift na hoogstens acht jaar vervangen door een nieuw model. De Fiat 500 gaat niet alleen al dertien jaar mee, maar is zelfs in het nieuw gestoken! Heeft deze klassieker in wording nog wel bestaansrecht?
De Fiat 500 Hybrid voor modeljaar 2021 is traag, maar met een aangepaste rijstijl zuinig. Het levendige weggedrag en het innemende uiterlijk maken veel goed.
Plus
- innemend uiterlijk
- uitstekend weggedrag
- modern infotainment-systeem
Min
- matige prestaties
- beperkt zicht in binnenspiegel met geheel geopende kap
- zuinig rijden vraagt een sterk aangepaste rijstijl
Conclusie
Heeft de Fiat 500 na 13 jaar en een zoveelste verjongingskuur nog bestaansrecht? Ja en nee. Fiat heeft inmiddels een geheel elektrische 500 geïntroduceerd en die is in alle opzichten superieur aan dit uitgaande model. Bovendien heeft de elektrische 500 een gunstig geprijsd instapmodel waardoor het prijsverschil zo klein is, dat er nauwelijks een reden is om niet voor de elektrische 500 te kiezen.
Dat gezegd hebbende, is de facelift voor modeljaar 2021 wel degelijk een verbetering. De driecilinder in combinatie met een elektrische assistent is zuiniger dan de tweecilinder dan voorheen, alhoewel beide een (sterk) aangepaste rijstijl vereisen om echt zuinig te kunnen rijden. Het nieuwe infotainment-systeem met ondersteuning voor Apple Carplay en Android Auto brengt de 500 weer helemaal bij de tijd. Tenslotte is de aankleding weer verder verfijnd, zodat de 500 nog begeerlijker is geworden. En laat dat nu precies het kenmerk van een klassieker zijn...