Bouwjaar | 17-09-2018 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 63.923 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | TN-512-P Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 875 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
€ 13.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 17-09-2018 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 63.923 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | TN-512-P Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 875 cc |
Vermogen | 60 kW (82 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Heemskerk & Zn B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Langevaart 34 |
Postcode | 2231 GD |
Plaats | Rijnsburg |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)71 - 4020365 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoheemskerk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2018 - mrt. 2019
Technische informatie
Koppel: 145 Nm
Aantal cilinders: 2
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 173 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 357 x 163 x 149 cm
Wielbasis: 230 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 945 kg
Laadvermogen: 440 kg
GVW: 1.385 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 88 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik in de stad: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): BOVAG 40-puntencheck: https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf
incl. beurt + apk bij aflevering
6 Mnd Garantie
Meerprijs 12 mnd bovaggarantie 750 €
allin prijzen , geen verborgen afleverpakketten
= Bedrijfsinformatie =
Bezoek ook eens onze site www.autoheemskerk.nl voor een betrouwbare en goede occassion of nieuwe auto.
Ons familiebedrijf bestaat al 70 jaar en biedt volledige Renault service maar ook voor onderhoud en
verkoop van alle andere mogelijke merken bent u bij ons aan het juiste adres.
Gewoon even neuzen of juist opzoek naar één specifiek model, kom dan gerust eens langs in onze showroom!
Tot ziens Jac, Jan & Kees.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat 500C | Tussen klassiek en modern
Wie bij de introductie van de Fiat 500 in 2007 had beweerd dat diezelfde auto 13 jaar later nog op de markt zou zijn, zou voor gek worden verklaard. De gemiddelde auto gaat zes jaar mee en wordt na een facelift na hoogstens acht jaar vervangen door een nieuw model. De Fiat 500 gaat niet alleen al dertien jaar mee, maar is zelfs in het nieuw gestoken! Heeft deze klassieker in wording nog wel bestaansrecht?
De Fiat 500 Hybrid voor modeljaar 2021 is traag, maar met een aangepaste rijstijl zuinig. Het levendige weggedrag en het innemende uiterlijk maken veel goed.
Plus
- innemend uiterlijk
- uitstekend weggedrag
- modern infotainment-systeem
Min
- matige prestaties
- beperkt zicht in binnenspiegel met geheel geopende kap
- zuinig rijden vraagt een sterk aangepaste rijstijl
Conclusie
Heeft de Fiat 500 na 13 jaar en een zoveelste verjongingskuur nog bestaansrecht? Ja en nee. Fiat heeft inmiddels een geheel elektrische 500 geïntroduceerd en die is in alle opzichten superieur aan dit uitgaande model. Bovendien heeft de elektrische 500 een gunstig geprijsd instapmodel waardoor het prijsverschil zo klein is, dat er nauwelijks een reden is om niet voor de elektrische 500 te kiezen.
Dat gezegd hebbende, is de facelift voor modeljaar 2021 wel degelijk een verbetering. De driecilinder in combinatie met een elektrische assistent is zuiniger dan de tweecilinder dan voorheen, alhoewel beide een (sterk) aangepaste rijstijl vereisen om echt zuinig te kunnen rijden. Het nieuwe infotainment-systeem met ondersteuning voor Apple Carplay en Android Auto brengt de 500 weer helemaal bij de tijd. Tenslotte is de aankleding weer verder verfijnd, zodat de 500 nog begeerlijker is geworden. En laat dat nu precies het kenmerk van een klassieker zijn...