Bouwjaar | 28-02-2012 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 85.452 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | KX-982-B Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
€ 7.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-02-2012 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 85.452 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | KX-982-B Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto-Ypenburg |
Contactpersoon | Afdeling Verkoop |
Adres | Mercuriusweg 20 |
Postcode | 2516 AW |
Plaats | 's-Gravenhage |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)70 - 3000713 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-ypenburg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jan. 2009 - aug. 2015
Technische informatie
Koppel: 102 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,8 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 355 x 163 x 149 cm
Wielbasis: 230 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 880 kg
Laadvermogen: 440 kg
GVW: 1.320 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Fiat 500 C 1.2 Lounge Cabriolet met 85.452 Km , Airco , Leder / Stof , Interscoop Soundsystem ........ Nw Staat .............
= Bedrijfsinformatie =
LET OP DIT IS EEN INTERNET MEENEEMPRIJS, Kijk voor onze garantie bepalingen op onze website. LIKE ons op FACEBOOK & INSTAGRAM en blijf automatisch op de hoogte van onze nieuwe voorraad!, Auto-Ypenburg is een Nationale Auto Pas en RDW erkend bedrijf. In onze showroom staat een ruim aantal gesorteerde occasions veelal van 1e eigenaar en met onderhoudshistorie. Wij kunnen uw nieuwe auto ter plekke op naam zetten, u kunt dus direct rijden. Voor meer foto's, openingstijden en adres kijkt u op onze website. Onze Advertentie's worden met de grootste zorg op het internet geplaatst, mochten er onverhoopt toch fouten staan vermeld kunnen daaraan geen rechten worden ontleend. Graag tot ziens bij Auto-Ypenburg.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat 500C | Tussen klassiek en modern
Wie bij de introductie van de Fiat 500 in 2007 had beweerd dat diezelfde auto 13 jaar later nog op de markt zou zijn, zou voor gek worden verklaard. De gemiddelde auto gaat zes jaar mee en wordt na een facelift na hoogstens acht jaar vervangen door een nieuw model. De Fiat 500 gaat niet alleen al dertien jaar mee, maar is zelfs in het nieuw gestoken! Heeft deze klassieker in wording nog wel bestaansrecht?
De Fiat 500 Hybrid voor modeljaar 2021 is traag, maar met een aangepaste rijstijl zuinig. Het levendige weggedrag en het innemende uiterlijk maken veel goed.
Plus
- innemend uiterlijk
- uitstekend weggedrag
- modern infotainment-systeem
Min
- matige prestaties
- beperkt zicht in binnenspiegel met geheel geopende kap
- zuinig rijden vraagt een sterk aangepaste rijstijl
Conclusie
Heeft de Fiat 500 na 13 jaar en een zoveelste verjongingskuur nog bestaansrecht? Ja en nee. Fiat heeft inmiddels een geheel elektrische 500 geïntroduceerd en die is in alle opzichten superieur aan dit uitgaande model. Bovendien heeft de elektrische 500 een gunstig geprijsd instapmodel waardoor het prijsverschil zo klein is, dat er nauwelijks een reden is om niet voor de elektrische 500 te kiezen.
Dat gezegd hebbende, is de facelift voor modeljaar 2021 wel degelijk een verbetering. De driecilinder in combinatie met een elektrische assistent is zuiniger dan de tweecilinder dan voorheen, alhoewel beide een (sterk) aangepaste rijstijl vereisen om echt zuinig te kunnen rijden. Het nieuwe infotainment-systeem met ondersteuning voor Apple Carplay en Android Auto brengt de 500 weer helemaal bij de tijd. Tenslotte is de aankleding weer verder verfijnd, zodat de 500 nog begeerlijker is geworden. En laat dat nu precies het kenmerk van een klassieker zijn...