Bouwjaar | 27-01-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 121.717 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NH-822-G Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-01-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 121.717 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NH-822-G Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.368 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Alblas Auto BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Espenhof 1 |
Postcode | 3355 BM |
Plaats | Papendrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)78 - 6919700 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.alblasauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2015 - 2019
Technische informatie
Koppel: 230 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 427 x 180 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 580 kg
GVW: 1.875 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 133 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Beschikbare afleverpakketten:
- BASIS afleverpakket (inbegrepen):
Geadverteerde prijs is inclusief ons BASIS afleverpakket, dit pakket bestaat uit:
-Nieuwe APK
-Vloeistofcontrole
-Professionele poetsbeurt exterieur en interieur
-Tenaamstelling nieuwe auto op uw naam
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK
- BOVAG afleverpakket (€ 550 meerprijs):
Wij adviseren u bij aanschaf van deze occasion te kiezen voor ons BOVAG afleverpakket á €550. Zo voorkomt u nare verassingen achteraf en bent u verzekerd van een perfect afgeleverde auto!
BOVAG afleverpakket (extra t.o.v. BASIS afleverpakket):
-12 maanden BOVAG garantie (op auto's vanaf € 4.500 en jonger dan 10 jaar)
-Complete kwaliteitscontrole
-Onderhoudsbeurt volgens schema
-Distributieriem wordt vervangen indien deze binnen een jaar aan vervanging toe is
-Banden met een profieldiepte minder dan 3 mm. worden vervangen voor nieuwe
-1 jaar mobiliteitshulp in heel Europa
-Minimaal een halve tank brandstof
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "BASIS afleverpakket"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK
Mooi en luxe uitgevoerde Fiat 500X Cross automaat.
Betreft een origineel Nederlandse auto.
Afkomstig van tweede eigenaar.
Niet in gerookt.
Keurig dealeronderhouden, 10-2023 bij 110.569 km. distributieriem, spanrol en multiriem vervangen.
Laatste beurt 24-07-2024 bij 118.593
Geadverteerde prijs is inclusief ons BASIS afleverpakket, dit pakket bestaat uit:
-Nieuwe APK
-Vloeistofcontrole
-Professionele poetsbeurt exterieur en interieur
-Tenaamstelling nieuwe auto op uw naam
Wij adviseren u bij aanschaf van deze occasion te kiezen voor ons BOVAG afleverpakket á €550. Zo voorkomt u nare verrassingen achteraf en bent u verzekerd van een perfect afgeleverde auto!
BOVAG afleverpakket (extra t.o.v. Basis afleverpakket):
-12 maanden BOVAG garantie (op auto's met vraagprijs vanaf € 4.500 en tot 10 jaar oud)
-Complete kwaliteitscontrole
-Onderhoudsbeurt volgens schema
-Distributieriem wordt vervangen indien
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat 500X | La Dolce Vita
Afgaande op de specificaties in de folder is de Fiat 500X niet de meest rationele keuze. Het model is sinds 2014 op de markt en moet het daarom opnemen tegen veel jongere en modernere concurrenten. Het verbruik is relatief hoog en dat zorgt weer voor een hoge prijs. Daarom heeft Fiat de 500X aangepast voor modeljaar 2022. Weet Fiat de compacte crossover daarmee weer aantrekkelijk te maken?
De Fiat 500X voor modeljaar 2022 is voorzien van een mildhybrid motor. Het verbruik wordt er niet lager mee, maar het comfort neemt sterk toe. Samen met andere verbeteringen de beste 500X sinds 2014.
Plus
- soepele, sterke 1.5 Hybrid motor
- fraaie aankleding Yacht Club Capri editie
- dynamisch en toch comfortabel weggedrag
Min
- hoog verbruik, ondanks hybride techniek
- uitrusting op details verouderd
- forse prijs
Conclusie
De Fiat 500X is langer op de markt dan vrijwel iedere concurrent in zijn segment. Daarom heeft Fiat de 500X vernieuwd en daarbij optimaal gebruik gemaakt van de kracht van het merk. De zogenaamde Yacht Club Capri Cabrio-uitvoering maakt de 500X zo bijzonder, dat menigeen alle rationele argumenten zelfs graag vergeet!
Daarnaast zorgt mildhybrid aandrijving op papier voor een lager verbruik en dus een lagere aanschafprijs. In de praktijk is het verbruik echter hoog en zelfs hoger dan dat van soortgelijke concurrenten zonder enige vorm van elektrische assistentie. Toch biedt de nieuwe motor wel degelijk duidelijke voordelen: door te kiezen voor een traditionele opzet met vier cilinders met een ouderwets grote motorinhoud én de elektrische assistentie biedt de 500X bovengemiddeld veel comfort.
Mede dankzij de vele kleine aanpassingen die de afgelopen jaren zijn gemaakt is de Yacht Club Capri veruit de fijnst rijdende 500X die sinds 2014 is getest. Het is nog steeds geen opwindende of dynamische auto, maar juist een auto om rustig mee te toeren en te genieten van het leven. Of zoals de Italianen zeggen: la dolce vita.