Fiat Panda 0.9 TwinAir Lounge2012AutomaatAircoNap

€ 6.999,-

Bouwjaar 28-09-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 49.433 km
Deuren 5
Kenteken 11-ZBF-4 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 875 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Fiat Panda 0.9 TwinAir Lounge2012AutomaatAircoNap


€ 6.999,-

Algemeen

Bouwjaar 28-09-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 49.433 km
Deuren 5
Kenteken 11-ZBF-4 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 875 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam DorWest Autoservice
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Fahrenheitstraat 16
Postcode 3316 AG
Plaats Dordrecht
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 41375936 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dorwestautoservice.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • dakrail
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 2
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/65 R14
Acceleratie (0-100): 12,0 s
Topsnelheid: 173 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 365 x 164 x 155 cm
Wielbasis: 230 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 955 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.460 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 400 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 95 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal

Rijdt en schakelt goed! Zowel interieur als exterieur bevindt zich in goede staat! Alles werkt naar behoren!
Boekje en Nap zijn aanwezig!!!

Auto heeft Apk tot September 2025!!

Inruil is mogelijk!

Bel voor een afspraak!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Fiat Panda | De laatste, de beste

De Fiat Panda bestaat 40 jaar! De laatste generatie is zelfs al 10 jaar op de markt. Dat is bijna dubbel zo lang als de gemiddelde auto! Het zou dus voor de hand liggen dat Fiat een geheel nieuwe Panda ontwikkelt. In plaats daarvan viert Fiat het lange bestaan van de Panda met een speciale "Sport"uitvoering en de introductie van een hybride-versie. Daarom is het 10 jaar na de introductie van het model tijd voor een laatste (?) kennismaking met de Fiat Panda...

Autotest | Fiat Panda De laatste, de beste

De Fiat Panda is vanaf 2021 voorzien van mild-hybrid aandrijving en is daarmee stil en zuinig. Ondanks alle aanpassingen begint de leeftijd te tellen en daarvoor wordt niet gecompenseerd met de prijs.

Plus

  • overzichtelijk en wendbaar
  • stil en zuinig
  • toekomstbestendig dankzij Apple CarPlay / Android Auto

Min

  • merkbaar op leeftijd
  • nauwelijks actieve veiligheidsvoorzieningen
  • eenvoudige uitrusting

Conclusie

Dankzij een nieuw beeldscherm met integratie met de smartphone is de Fiat Panda klaar voor de toekomst. De komst van de (mild) hybrid aandrijflijn betekent een sprong vooruit voor de Fiat Panda.

En toch is het niet genoeg. De leeftijd begint echt te tellen voor de Fiat Panda, want in de tien (!) jaar dat de auto op de markt is zijn er concurrenten verschenen die meer verfijning, meer veiligheidsvoorzieningen en een rijkere uitrusting bieden. Inmiddels zijn er voor dezelfde prijs zelfs volledig elektrische auto's te koop en die zijn significant voordeliger in gebruik (energie, onderhoud en afschrijving). Fiat had dit verschil goed kunnen maken met een lagere prijs, maar heeft daar niet voor gekozen. Toch is er geen twijfel mogelijk: deze laatste laatste versie van de Fiat Panda is absoluut de beste.

Deel deze advertentie