Bouwjaar | 31-05-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 149.325 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 04-RL-SN Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.108 cc |
Vermogen | 40 kW (54 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-05-2005 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 149.325 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 04-RL-SN Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.108 cc |
Vermogen | 40 kW (54 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Calandkade Garage |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kerketuinenweg 41-43 |
Postcode | 2544 CV |
Plaats | Den Haag |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22080801 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.facebook.com/calandkadeauto |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 155/80 R13
Acceleratie (0-100): 15,0 s
Topsnelheid: 150 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 354 x 158 x 154 cm
Wielbasis: 230 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 815 kg
Laadvermogen: 440 kg
GVW: 1.255 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 350 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 135 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
graag nodigen wij u uit voor een proefrit!
Alvorens bellen als u wilt langskomen voor een auto om ongemakkelijkheden te voorkomen.
Auto op u naam zetten? Wij doen dat ter plekke voor u en GRATIS!
Welkom bij Calandkade Autodealer, wij zijn een universeel RDW erkend autobedrijf, u kunt bij ons terecht voor in-en verkoop van uw auto en alle nodige onderhoud, reparaties en nog veeel meer....
Onze diensten check list:
* Inruil van uw huidige auto is altijd mogelijk.
* Auto Vrijwaren en auto tenaamstelling 24 / 7 (op naam zetten)
* Financiering mogelijk
* Apk Keuring
* Uitlijnen
* Airco vullen
* Onderhoud en reparaties
* Schade herstellen, Richten en Spuitwerk
* Poetsen en polijsten interieur + exterieur
* Koplampen herstellen
* leder interieur herstellen & verven
* Nieuw en 2e hands banden
* Uiteraard heerlijke koffie!
Voor meer informatie kunt u altijd contact met ons opnemen of vrijblijvend langs komen.
mob Inkoop / verkoop 06-22080801
whatsapp : 06-22080801
Openingstijden:
Ma. t/m Vrij: 08-00 - 19:00
Zaterdag: 09:00 - 18:00
Zondag eventueel op afspraak
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Panda | De laatste, de beste
De Fiat Panda bestaat 40 jaar! De laatste generatie is zelfs al 10 jaar op de markt. Dat is bijna dubbel zo lang als de gemiddelde auto! Het zou dus voor de hand liggen dat Fiat een geheel nieuwe Panda ontwikkelt. In plaats daarvan viert Fiat het lange bestaan van de Panda met een speciale "Sport"uitvoering en de introductie van een hybride-versie. Daarom is het 10 jaar na de introductie van het model tijd voor een laatste (?) kennismaking met de Fiat Panda...
De Fiat Panda is vanaf 2021 voorzien van mild-hybrid aandrijving en is daarmee stil en zuinig. Ondanks alle aanpassingen begint de leeftijd te tellen en daarvoor wordt niet gecompenseerd met de prijs.
Plus
- overzichtelijk en wendbaar
- stil en zuinig
- toekomstbestendig dankzij Apple CarPlay / Android Auto
Min
- merkbaar op leeftijd
- nauwelijks actieve veiligheidsvoorzieningen
- eenvoudige uitrusting
Conclusie
Dankzij een nieuw beeldscherm met integratie met de smartphone is de Fiat Panda klaar voor de toekomst. De komst van de (mild) hybrid aandrijflijn betekent een sprong vooruit voor de Fiat Panda.
En toch is het niet genoeg. De leeftijd begint echt te tellen voor de Fiat Panda, want in de tien (!) jaar dat de auto op de markt is zijn er concurrenten verschenen die meer verfijning, meer veiligheidsvoorzieningen en een rijkere uitrusting bieden. Inmiddels zijn er voor dezelfde prijs zelfs volledig elektrische auto's te koop en die zijn significant voordeliger in gebruik (energie, onderhoud en afschrijving). Fiat had dit verschil goed kunnen maken met een lagere prijs, maar heeft daar niet voor gekozen. Toch is er geen twijfel mogelijk: deze laatste laatste versie van de Fiat Panda is absoluut de beste.