Bouwjaar | 09-06-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 138.592 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 83-XH-XL Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.108 cc |
Vermogen | 40 kW (54 pk) |
€ 2.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 09-06-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 138.592 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 83-XH-XL Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.108 cc |
Vermogen | 40 kW (54 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Gerrit de Vries |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oosteinde 22 |
Postcode | 3466 LB |
Plaats | Waarder |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)348 - 501403 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijf-gerritdevries.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 155/80 R13
Acceleratie (0-100): 15,0 s
Topsnelheid: 150 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 354 x 158 x 154 cm
Wielbasis: 230 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 815 kg
Laadvermogen: 440 kg
GVW: 1.255 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 350 kg)
Interieur
Interieur: Lichtgrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 135 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Garantie 3 maanden: 3 maanden garantie, standaard bij ieder voertuig verkocht bij Autobedrijf Gerrit de Vries v.o.f. zonder meerkosten.
Bij ons voor een zeer scherpe prijs deze is === 2.950,- === EN ! LET-OP ! Bij ons ! GEEN ! AFLEVERKOSTEN ! OF ! ANDERE ! NIET ! AANGEKONDIGDE ! PRIJZEN ! ONZE VRAAGPRIJS VAN === 2.950,- === INCLUSIEF Afleveren, Onderhouds beurt, A.P.K (1jaar), Professioneel gereinigd en natuurlijk totaal gratis 3 maanden garantie. Interesse gekregen? Bel of mail voor nog meer informatie of een proefrit en GRAAG TOT ZIENS bij hét ONAFHANKELIJKE BOVAG AUTOBEDRIJF VOOR HET GROENE HART (aangesloten bij Bovag / Stek / S.C.M / ServiceRight / AutoProfijt)
Dit voertuig is momenteel in gebruik, hierdoor kan de kilometerstand afwijken. Alvast bedankt voor uw begrip.
Zou u daarom ook van te voren met ons contact op willen nemen wanneer u wilt komen kijken bij dit voertuig. Dan kunnen wij u laten weten wanneer het voertuig aanwezig is.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Panda | De laatste, de beste
De Fiat Panda bestaat 40 jaar! De laatste generatie is zelfs al 10 jaar op de markt. Dat is bijna dubbel zo lang als de gemiddelde auto! Het zou dus voor de hand liggen dat Fiat een geheel nieuwe Panda ontwikkelt. In plaats daarvan viert Fiat het lange bestaan van de Panda met een speciale "Sport"uitvoering en de introductie van een hybride-versie. Daarom is het 10 jaar na de introductie van het model tijd voor een laatste (?) kennismaking met de Fiat Panda...
De Fiat Panda is vanaf 2021 voorzien van mild-hybrid aandrijving en is daarmee stil en zuinig. Ondanks alle aanpassingen begint de leeftijd te tellen en daarvoor wordt niet gecompenseerd met de prijs.
Plus
- overzichtelijk en wendbaar
- stil en zuinig
- toekomstbestendig dankzij Apple CarPlay / Android Auto
Min
- merkbaar op leeftijd
- nauwelijks actieve veiligheidsvoorzieningen
- eenvoudige uitrusting
Conclusie
Dankzij een nieuw beeldscherm met integratie met de smartphone is de Fiat Panda klaar voor de toekomst. De komst van de (mild) hybrid aandrijflijn betekent een sprong vooruit voor de Fiat Panda.
En toch is het niet genoeg. De leeftijd begint echt te tellen voor de Fiat Panda, want in de tien (!) jaar dat de auto op de markt is zijn er concurrenten verschenen die meer verfijning, meer veiligheidsvoorzieningen en een rijkere uitrusting bieden. Inmiddels zijn er voor dezelfde prijs zelfs volledig elektrische auto's te koop en die zijn significant voordeliger in gebruik (energie, onderhoud en afschrijving). Fiat had dit verschil goed kunnen maken met een lagere prijs, maar heeft daar niet voor gekozen. Toch is er geen twijfel mogelijk: deze laatste laatste versie van de Fiat Panda is absoluut de beste.