Bouwjaar | 31-05-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 59.379 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 00-RJG-3 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-05-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 59.379 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 00-RJG-3 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ultra Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Graafstroomstraat 20 |
Postcode | 3044 AR |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 4625411 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 50464460 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ultracars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt. 2010 - mrt. 2012
Technische informatie
Koppel: 102 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 35 liter
Acceleratie (0-100): 13,2 s
Topsnelheid: 162 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 354 x 159 x 158 cm
Wielbasis: 230 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 835 kg
Laadvermogen: 470 kg
GVW: 1.305 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 110 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)
Historie
Aantal eigenaren: 3
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 58 - € 65 per kwartaal
E
Hij zorgt voor een ontspannen rijervaring, deze Fiat Panda. Het is een auto uit 2011, op de teller staat een kilometerstand van 59379. Zijn pittige prestaties dankt deze auto aan zijn compacte en zuinige motor. Tot de uitrusting van deze Fiat behoren ook aluminium dakrailing, elektrisch bedienbare ramen voor, buitenspiegels in carrosseriekleur en in delen neerklapbare achterbank.
In deze auto kiest u zelf uw ideale temperatuur dankzij de airconditioning. De uitrusting van deze Fiat is met verstelbaar stuur, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening behoorlijk compleet.
Nieuwsgierig geworden? Kom deze auto dan snel bij ons bekijken.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Panda | De laatste, de beste
De Fiat Panda bestaat 40 jaar! De laatste generatie is zelfs al 10 jaar op de markt. Dat is bijna dubbel zo lang als de gemiddelde auto! Het zou dus voor de hand liggen dat Fiat een geheel nieuwe Panda ontwikkelt. In plaats daarvan viert Fiat het lange bestaan van de Panda met een speciale "Sport"uitvoering en de introductie van een hybride-versie. Daarom is het 10 jaar na de introductie van het model tijd voor een laatste (?) kennismaking met de Fiat Panda...
De Fiat Panda is vanaf 2021 voorzien van mild-hybrid aandrijving en is daarmee stil en zuinig. Ondanks alle aanpassingen begint de leeftijd te tellen en daarvoor wordt niet gecompenseerd met de prijs.
Plus
- overzichtelijk en wendbaar
- stil en zuinig
- toekomstbestendig dankzij Apple CarPlay / Android Auto
Min
- merkbaar op leeftijd
- nauwelijks actieve veiligheidsvoorzieningen
- eenvoudige uitrusting
Conclusie
Dankzij een nieuw beeldscherm met integratie met de smartphone is de Fiat Panda klaar voor de toekomst. De komst van de (mild) hybrid aandrijflijn betekent een sprong vooruit voor de Fiat Panda.
En toch is het niet genoeg. De leeftijd begint echt te tellen voor de Fiat Panda, want in de tien (!) jaar dat de auto op de markt is zijn er concurrenten verschenen die meer verfijning, meer veiligheidsvoorzieningen en een rijkere uitrusting bieden. Inmiddels zijn er voor dezelfde prijs zelfs volledig elektrische auto's te koop en die zijn significant voordeliger in gebruik (energie, onderhoud en afschrijving). Fiat had dit verschil goed kunnen maken met een lagere prijs, maar heeft daar niet voor gekozen. Toch is er geen twijfel mogelijk: deze laatste laatste versie van de Fiat Panda is absoluut de beste.