Bouwjaar | 26-02-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 86.940 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 9-ZHV-18 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 875 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-02-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 86.940 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 9-ZHV-18 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 875 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AMS Automotive |
Contactpersoon | Marouane |
Adres | Cort van de lindestraat 4A |
Postcode | 2288 EV |
Plaats | Rijswijk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53851061 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.amsautomotive.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Fiat Punto Evo 0.9 TwinAir Verkocht Verkocht Verkocht!!!
- Kenteken: 9-ZHV-18
- Merk: Fiat
- Model: Punto Evo
- APK tot: 24-07-2025
- Tellerstand: 86940 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2015
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 875 cc
- Aantal cilinders: 2
- Motorcode: 199B7000
- Vermogen: 74 kW / 101pk
- Ledig gewicht: 1065 kg
- Max. trekgewicht: 1000 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 3.8 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 407 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 119 - 133 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6
Comfort
- Boordcomputer
Exterieur
- Achterruitwisser
- Achterspoiler
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Lichtmetalen velgen 15"
- Side-skirts
- Speciale kleur
Infotainment
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen achter
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Brake Assist System
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
De auto rijdt, schakelt en remt goed en heeft 86 dkm gelopen!!
Auto heeft apk t/m februari 2021
Inruil mogelijk!
Overschrijven kan ook op Zaterdag en Zondag.
Telefonisch dagelijks te bereiken van 10.00 tot 21.00 uur.
Dit is een meeneemprijs! hier komen geen extra kosten bij. Prijs is zonder inruil.
0653851061 Ook WhatsApp!
ams.automotive@hotmail.com
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Punto | Je bent jong en je wilt wat
Je bent jong en je wilt wat. Een ruime auto bijvoorbeeld! En dan het liefst voor de prijs van een kleine auto. Laat dat nou precies zijn wat Fiat aanbiedt met de Punto Young: een middelgrote auto, tegen een klein prijsje. Is dit de perfecte deal?
Een grote auto tegen een kleine prijs. De Punto is al enige tijd op de markt en om concurrerend te blijven, heeft Fiat de prijs verlaagd. Het gebrek aan verfijning neemt men voor die prijs voor lief.
Plus
- nette prijs
- ruim
- geslaagde vormgeving
Min
- goedkope, harde materialen
- TwinAir niet zo zuinig als beloofd
- onhandige vergrendeling achterklep
Conclusie
Fiat prijst de Punto Young aan als een middelgrote auto tegen een kleine prijs. Een proefrit bewijst dat die belofte grotendeels wordt waargemaakt. De lage prijs van dit instapmodel wordt verklaard door het sobere materiaalgebruik, de eenvoudige uitrusting en het weinig geavanceerde onderstel. De TwinAir motor is op papier een zuinigheidswondertje, maar is in de praktijk niet zuiniger dan traditionele motoren.
De Punto Young overtuigt juist met het uiterlijk, de ruimte en natuurlijk de prijs. Bijna alle andere auto's in dit prijssegment zijn kleiner en dus minder ruim. Dus ben je jong en wil je een ruime auto op budget, dan is de Punto Young zeker het overwegen waard.