Ford C-MAX 1.0 Titanium|Incl. 4 E BANDEN|1e eigenaar|Dealer ond|Camera|Elektr achterklep|Navi|PDC v+a|Carplay

€ 15.450,-

Bouwjaar 22-03-2018
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 99.982 km
Deuren 5
Kenteken SF-940-J Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Ford C-MAX 1.0 Titanium|Incl. 4 E BANDEN|1e eigenaar|Dealer ond|Camera|Elektr achterklep|Navi|PDC v+a|Carplay


€ 15.450,-

Algemeen

Bouwjaar 22-03-2018
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 99.982 km
Deuren 5
Kenteken SF-940-J Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vakgarage Autoservice Stellendam
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Pampus 12
Postcode 3251 ND
Plaats Stellendam
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)187 - 490938 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vakgaragestellendam.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R16
Acceleratie (0-100): 11,4 s
Topsnelheid: 187 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 438 x 183 x 161 cm
Wielbasis: 265 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.291 kg
Laadvermogen: 609 kg
GVW: 1.900 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 695 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Basispakket (GRATIS) - Minimaal 6 maanden APK. - Afleveringscontrole/40 punten BOVAG check. - Schoonmaakbeurt. - Tenaamstellingskosten. - 6 maanden Vakgarage Stellendam garantie op de mechanische delen van de motor en versnellingsbak.
Dit afleverpakket bevat: 3 maanden Vakgarage Stellendam garantie op de mechanische delen van de motor en versnellingsbak.
- Premiumpakket. (€ 495 meerprijs): Premiumpakket (€495,-) - Minimaal 12 maanden APK. - Afleveringscontrole incl. klein onderhoud. - 40 punten BOVAG check. - Tenaamstellingskosten. - Professionele poetsbeurt binnen/buiten. - 1/2 tank brandstof. - 6 maanden Vakgarage Stellendam garantie (excl. Aircosysteem).
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): 6 maanden Vakgarage Stellendam garantie (excl. Aircosysteem).
- Top pakket (€ 895 meerprijs): Top Pakket (€895,-) - Minimaal 12 maanden APK. - Afleveringsbeurt volgens fabrieksschema. - 40 punten BOVAG check. - Tenaamstellingskosten. - Professionele poetsbeurt binnen/buiten. - Volle tank brandstof. - Indien nodig een nieuw automattenset. - Gratis vervangend vervoer bij garantiewerkzaamheden. - Distributiesnaar word vervangen indien deze binnen een jaar of 10.000 km aan vervanging toe is (meerprijs €150,-). - Airco onderhoudsbeurt (t.w.v. €129,-). - 12 maanden complete Vakgarage Pechhulp Europa. - 12 maanden BOVAG garantie.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; 12 maanden BOVAG garantie

Autojournalisten zijn het er unaniem over eens. De Ford C-Max behoort tot de best sturende auto's van zijn klasse. Ook deze C-Max heeft de uitmuntende rijeigenschappen die u van een Ford mag verwachten. De aandrijving van deze Ford wordt verzorgd door een driecilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. De elektrische achterklep opent met een druk op de knop, zodat u gemakkelijk toegang heeft tot de bagageruimte. Ook is de auto voorzien van: 17 inch lichtmetalen velgen, verstelbare lendensteunen, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedie

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford C-Max | Opgefrist

Wie een C-Max kocht, was een beetje jaloers op de andere modellen van Ford. De nieuwste Fords hebben namelijk geavanceerde veiligheidssystemen die de kans op een ongeluk verkleinen. Smart-phones kunnen eenvoudig in de auto worden geïntegreerd. En de nieuwste motoren presteren beter dan voorheen, terwijl het verbruik lager ligt. Niets van dat alles was beschikbaar in de C-Max. Tot nu toe, want deze middelgrote MPV is opgefrist voor 2015.

Autotest | Ford C-Max Opgefrist

De C-Max na de facelift van 2015 loopt op elektronisch gebied nu voorop in zijn segment. Weggedrag is en blijft prima. Echter, motorisch loopt de C-Max juist achter op de concurrentie.

Plus

  • ruim en praktisch
  • uitstekende rijeigenschappen
  • zeer comfortabel

Min

  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

De huidige generatie van de Ford C-Max is vijf jaar op de markt. In die tijd heeft Ford nieuwe technieken ontwikkeld en die zijn vanaf modeljaar 2015 ook beschikbaar op de C-Max.

Dankzij alle aanpassingen is de C-Max niet alleen bij de tijd, maar is Ford de concurrentie zelfs voorbijgestreefd. Dat is deels te danken aan de technici van Ford, maar ook aan het feit dat de tegenstrevers inmiddels ook op leeftijd zijn.

Alleen op motorisch vlak doet de concurrentie het nog beter. Het verbruik van de EcoBoost motoren is ten opzichte van de prestaties nog te hoog. Als het gaat om de elektronica (veiligheid en infotainment) en het weggedrag staat de opgefriste C-Max aan de top van zijn segment.

Deel deze advertentie