Bouwjaar | 14-09-2007 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 205.621 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 09-XS-GX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
€ 2.850,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-09-2007 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 205.621 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 09-XS-GX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Deka |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidstraat 15 |
Postcode | 3291 CH |
Plaats | Strijen |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)78 - 8908315 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autodeka.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 12,9 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 433 x 202 x 160 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.234 kg
Laadvermogen: 621 kg
GVW: 1.855 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 665 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 164 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Deze dealer-onderhouden Ford C-Max wordt afgeleverd met 3 maanden garantie op motor en versnellingsbak, een nieuwe APK, vloeistofcontrole, reinigingsbeurt, gegarandeerde kilometerstand (NAP) en de tenaamstelling van het voertuig bij ons op locatie.
= Bedrijfsinformatie =
U ontvangt bij ons een minimale inruilwaarde van €300,- (ongeacht de staat waarin de auto verkeert).
Wij zijn een RDW erkend bedrijf en kunnen uw nieuwe auto tenaamstellen en indien van toepassing uw huidige auto vrijwaren bij inruil.
Wij berekenen geen afleverkosten en het maken van een proefrit, uit laten voeren van een aankoopkeuring of het afsluiten van een financiering is mogelijk.
Voor een volledige foto rapportage verwijzen wij u naar onze website: www.autodeka.nl/occasions . Hier vindt u, indien van toepassing, ook detail foto's van noemenswaardige beschadigingen.
Wij staan garant voor transparant zakendoen en beantwoorden dan ook graag al uw vragen, u kunt ons bereiken op het telefoonnummer: 078-8908315 of per e-mail naar: info@autodeka.nl.
De scherpe prijzen zijn het resultaat van de lage vestigingskosten en een hoge omloopsnelheid van meer dan 60 auto's per maand. Reserveren is daarom alleen mogelijk gedurende uw reistijd.
Onze openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 08:30 tot 17:30 en op zaterdag van 10:00 tot 16:00.
Tot ziens bij Auto Deka!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford C-Max | Opgefrist
Wie een C-Max kocht, was een beetje jaloers op de andere modellen van Ford. De nieuwste Fords hebben namelijk geavanceerde veiligheidssystemen die de kans op een ongeluk verkleinen. Smart-phones kunnen eenvoudig in de auto worden geïntegreerd. En de nieuwste motoren presteren beter dan voorheen, terwijl het verbruik lager ligt. Niets van dat alles was beschikbaar in de C-Max. Tot nu toe, want deze middelgrote MPV is opgefrist voor 2015.
De C-Max na de facelift van 2015 loopt op elektronisch gebied nu voorop in zijn segment. Weggedrag is en blijft prima. Echter, motorisch loopt de C-Max juist achter op de concurrentie.
Plus
- ruim en praktisch
- uitstekende rijeigenschappen
- zeer comfortabel
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
De huidige generatie van de Ford C-Max is vijf jaar op de markt. In die tijd heeft Ford nieuwe technieken ontwikkeld en die zijn vanaf modeljaar 2015 ook beschikbaar op de C-Max.
Dankzij alle aanpassingen is de C-Max niet alleen bij de tijd, maar is Ford de concurrentie zelfs voorbijgestreefd. Dat is deels te danken aan de technici van Ford, maar ook aan het feit dat de tegenstrevers inmiddels ook op leeftijd zijn.
Alleen op motorisch vlak doet de concurrentie het nog beter. Het verbruik van de EcoBoost motoren is ten opzichte van de prestaties nog te hoog. Als het gaat om de elektronica (veiligheid en infotainment) en het weggedrag staat de opgefriste C-Max aan de top van zijn segment.