Bouwjaar | 16-01-2012 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 176.119 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-895-PG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
€ 6.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 16-01-2012 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 176.119 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-895-PG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AVS |
Contactpersoon | pp van der Stel |
Adres | Baanhoek 152 |
Postcode | 3361 GN |
Plaats | Sliedrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)184 - 414429 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfvanderstel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 12,6 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 438 x 183 x 163 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.274 kg
Laadvermogen: 586 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 685 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 154 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Staat
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
WELKOM
Van harte welkom bij AVS Bosch Car Service in Sliedrecht. Uw vertrouwde adres voor auto, bedrijfswagen en camper. Zowel voor aankoop als onderhoud.
- Bosch Car Service Autoverzekering
- Bosch Car Service Autofinanciering
- Bosch Car Service Excellent Garantie
ADVERTEREN
- De occasion advertenties op deze website zijn met de grootste zorg opgesteld. Toch kan het onverhoopt voorkomen dat een advertentie niet volledig is of een fout bevat. Daarom zijn alle advertenties onder voorbehoud van druk-, type- en spelfouten
- Wij streven er naar om alle auto's in goede staat af te leveren en te controleren op km stand en onderhoudshistorie.
BELASTINGVOORDELEN EN SUBSIDIES
- Bent u een particulier en koopt of private leaset u een volledig elektrische personenauto? Dan komt u mogelijk in aanmerking voor de Subsidie Elektrische Personenauto's Particulieren (SEPP). Deze regeling geldt voor nieuwe en gebruikte elektrische personenauto's. Voor een gebruikte auto die u koopt, kunt u € 2.000 subsidie aanvragen.
- Voor elektrische auto's en motoren gelden de volgende belastingvoordelen: geen aanschafbelasting; geen motorrijtuigenbelasting.
- Plug-in hybride: belastingvoordeel: Een plug-in hybride auto heet ook wel een plug-in hybrid electric vehicle (PHEV). Eigenaren van een plug-in hybride auto krijgen 50% korting op de motorrijtuigenbelasting. Dit geldt alleen voor auto's met een minimale CO2-uitstoot die niet meer is dan 50 gram per kilometer.
- Kijk op de website van de Rijksoverheid (rvo.nl) voor de voorwaarden van de meest recente regelingen en beschikbaarheid en in hoeverre die van toepassing is op uw persoonlijke situatie.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford C-Max | Opgefrist
Wie een C-Max kocht, was een beetje jaloers op de andere modellen van Ford. De nieuwste Fords hebben namelijk geavanceerde veiligheidssystemen die de kans op een ongeluk verkleinen. Smart-phones kunnen eenvoudig in de auto worden geïntegreerd. En de nieuwste motoren presteren beter dan voorheen, terwijl het verbruik lager ligt. Niets van dat alles was beschikbaar in de C-Max. Tot nu toe, want deze middelgrote MPV is opgefrist voor 2015.
De C-Max na de facelift van 2015 loopt op elektronisch gebied nu voorop in zijn segment. Weggedrag is en blijft prima. Echter, motorisch loopt de C-Max juist achter op de concurrentie.
Plus
- ruim en praktisch
- uitstekende rijeigenschappen
- zeer comfortabel
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
De huidige generatie van de Ford C-Max is vijf jaar op de markt. In die tijd heeft Ford nieuwe technieken ontwikkeld en die zijn vanaf modeljaar 2015 ook beschikbaar op de C-Max.
Dankzij alle aanpassingen is de C-Max niet alleen bij de tijd, maar is Ford de concurrentie zelfs voorbijgestreefd. Dat is deels te danken aan de technici van Ford, maar ook aan het feit dat de tegenstrevers inmiddels ook op leeftijd zijn.
Alleen op motorisch vlak doet de concurrentie het nog beter. Het verbruik van de EcoBoost motoren is ten opzichte van de prestaties nog te hoog. Als het gaat om de elektronica (veiligheid en infotainment) en het weggedrag staat de opgefriste C-Max aan de top van zijn segment.