Ford C-MAX 1.8-16V 125PK Titanium ORG NL [ Parkeersensoren Navigatie Bluetooth Cruise Control ]

€ 4.745,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-08-2010
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 183.916 km
Deuren 5
Kenteken 19-NGF-7 Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Ford C-MAX 1.8-16V 125PK Titanium ORG NL [ Parkeersensoren Navigatie Bluetooth Cruise Control ]


€ 4.745,-

Algemeen

Bouwjaar 31-08-2010
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 183.916 km
Deuren 5
Kenteken 19-NGF-7 Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autohuys De Lely
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Noorderlaan 16
Postcode 2182 GZ
Plaats Hillegom
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)252 - 272728 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autohuysdelely.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/50 R17
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 195 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 433 x 202 x 160 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.275 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 1.910 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 685 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 169 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Schitterende Ford C-Max 1.8 125PK Titanium, origineel Nederlands geleverd, voorzien van een ingevuld onderhoudsboekje en opties zoals Parkeersensoren voor en achter, Navigatie en Bluetooth.

Het betreft een origineel in Nederland geleverd exemplaar, welke luxe uitgevoerd is en in een zeer nette staat verkeerd.

De C-Max is voorzien van de 1.8 vier cilinder benzinemotor, welke 125 pk levert. Deze motoren staan bekend als zeer betrouwbaar en lopen erg rustig. Deze Ford beschikt over een energielabel C, waardoor het één van de schonere/zuinigere auto's in deze klasse zijn.

Verder is alle documentatie aanwezig waaronder o.a.: het onderhoudsboekje, de Nationale Autopas, het instructieboekje en het APK keuringsrapport (tot juni 2025).

De Ford is in deze Titanium uitvoering rijk uitgerust. Zo vinden we o.a.:

- Dual-Zone Climate Control
- 17 inch lichtmetalen velgen origineel Ford
- Parkeersensoren voor en achter
- Bluetooth
- Navigatie
- Cruise Control
- Elektrische ramen en spiegels
- Voorruit verwarming
- In hoogte verstelbare stoel
- Etc.

Ook technisch gezien staat deze C-Max er keurig bij. Het onderhoudsboekje is ingevuld aanwezig. De meest recente onderhoudsbeurt is uitgevoerd bij 179.793KM door Ford Dealer Zeeuw en Zeeuw te Alphen a/d Rijn. Deze Ford is uitgevoerd met een distributieketting. Wij hebben de auto volledig gecontroleerd en voorzien van een nieuwe APK en een Aircoservice.

Kortom: een praktische, ruime en luxe Ford welke er helemaal klaar voor is, om samen met u, veel mooie km's te mogen beleven.

Ondanks dat wij ons uiterste best doen om de informatie in onze advertenties zo correct mogelijk weer te geven, kunnen er uitdrukkelijk geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie en controleer daarom voor aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford C-Max | Opgefrist

Wie een C-Max kocht, was een beetje jaloers op de andere modellen van Ford. De nieuwste Fords hebben namelijk geavanceerde veiligheidssystemen die de kans op een ongeluk verkleinen. Smart-phones kunnen eenvoudig in de auto worden geïntegreerd. En de nieuwste motoren presteren beter dan voorheen, terwijl het verbruik lager ligt. Niets van dat alles was beschikbaar in de C-Max. Tot nu toe, want deze middelgrote MPV is opgefrist voor 2015.

Autotest | Ford C-Max Opgefrist

De C-Max na de facelift van 2015 loopt op elektronisch gebied nu voorop in zijn segment. Weggedrag is en blijft prima. Echter, motorisch loopt de C-Max juist achter op de concurrentie.

Plus

  • ruim en praktisch
  • uitstekende rijeigenschappen
  • zeer comfortabel

Min

  • niet zo zuinig als beloofd

Conclusie

De huidige generatie van de Ford C-Max is vijf jaar op de markt. In die tijd heeft Ford nieuwe technieken ontwikkeld en die zijn vanaf modeljaar 2015 ook beschikbaar op de C-Max.

Dankzij alle aanpassingen is de C-Max niet alleen bij de tijd, maar is Ford de concurrentie zelfs voorbijgestreefd. Dat is deels te danken aan de technici van Ford, maar ook aan het feit dat de tegenstrevers inmiddels ook op leeftijd zijn.

Alleen op motorisch vlak doet de concurrentie het nog beter. Het verbruik van de EcoBoost motoren is ten opzichte van de prestaties nog te hoog. Als het gaat om de elektronica (veiligheid en infotainment) en het weggedrag staat de opgefriste C-Max aan de top van zijn segment.

Deel deze advertentie