Ford Ecosport 1.0 EcoBoost Titanium AIRCO CRUISE PDC TREKHAAK NAVIGATIE

€ 10.995,-

Bouwjaar 30-11-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 119.337 km
Deuren 5
Kenteken RJ-723-H Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Ford Ecosport 1.0 EcoBoost Titanium AIRCO CRUISE PDC TREKHAAK NAVIGATIE


€ 10.995,-

Algemeen

Bouwjaar 30-11-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 119.337 km
Deuren 5
Kenteken RJ-723-H Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 998 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autohuis de Vaart
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kethelweg 54
Postcode 3135 GM
Plaats Vlaardingen
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)10 - 3249999 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autohuisdevaart.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,7 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Wielbasis: 252 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.237 kg
Laadvermogen: 493 kg
GVW: 1.730 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 125 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 995): BOVAG garantie: BOVAG Premium garantie 12 maanden
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Auto gepoetst en schoon afgeleverd., Gratis vervangend vervoer (bij beschikbaarheid) en ophalen, Nieuwe apk en kleine onderhoudsbeurt., Tenaamstelling van uw auto op locatie en vrijwaring voor uw auto.

= Bedrijfsinformatie =

Bij Autohuis de Vaart bent u aan het juiste adres voor een top occasion met BOVAG garantie. u heeft altijd veel zekerheid als u bij Autohuis de Vaart koopt.
de prijzen van de auto's die op onze site staan zijn de verkoopprijzen. eventuele (BOVAG) garantie- en afleverpakketten zijn optioneel erbij aan te schaffen.
wilt u op huurkoop basis een auto kopen? u dient dan tussen 25 en 50 procent aan te betalen van het aankoopbedrag.

veelal hebben wij occasions op voorraad die maximaal 3 jaar oud zijn.
financiering is bij ons ook direct aan te vragen, vanaf €99,- per maand kunt u al in uw droomauto rijden.
financial lease en private lease ook mogelijk. zeer soepele acceptatie voor bedrijven!
Huukoop zonder BKR, auto huurkoop, auto-abonnement zonder BKR registratie en toetsing.
aanbetaling in overleg, iedereen kan rijden. kunt u wegens een negatieve BKR registratie geen auto leasen, of financieren? bij ons kunt u ten ALLE tijde terecht, aanbetaling en looptijd altijd in overleg.
50/50 deal.
Soepele acceptatie iedereen kan rijden!

Hoe werkt Huurkoop:
Zoek een Auto uit op onze website.
Aanbetaling in overleg (mag ook met inruil van oude auto zijn.)
Uw huidige auto inruilen als (gedeeltelijke) aanbetaling.
Onze auto's worden afgeleverd met een Nieuwe APK, en garantie.

Voordelen Huurkoop:
Geen tussenkomst van Financieringsmaatschappijen of banken.
Geen grote investeringen.
Geen BKR toetsing.
Aflossing in 6-12-18-24-30-36-42-48 maanden (of anders afgesproken).
Versneld aflossen boete vrij.
Geen afwijzing.
binnen een paar dagen rijden in de uitgekozen auto.

Wat wij van u nodig hebben:
Correcte betalingen op tijd.
Geldig Nederlands Rijbewijs en ID-kaart of Paspoort.
Loonstrook of bankafschrift van de laatste maand. (bij ZZP of eigen bedrijf KVK inschrijving).
De aanbetaling (vraag ernaar!)

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford EcoSport | Ingeburgerd

In 2014 kwam de Ford EcoSport vanuit Zuid-Amerika naar Nederland. Ford had toen namelijk het beleid dat alle modellen overal ter wereld moesten worden verkocht. Echter, de EcoSport was op maat gemaakt voor de Braziliaanse markt en wist niet goed te integreren in Nederland. Daarom is de EcoSport voor modeljaar 2018 aangepast aan de Europese eisen en wensen. Is de EcoSport nu helemaal ingeburgerd?

Autotest | Ford EcoSport Ingeburgerd

De Ford EcoSport heeft een facelift ondergaan voor 2018. De auto ziet er beter uit en rijdt beter, maar blijft in de basis een Zuid-Amerikaans budget-model.

Plus

  • comfortabel
  • prettige 1.0 EcoBoost motor
  • modern audio, navigatie en communicatie-systeem

Min

  • onhandige constructie achterklep
  • blijft achter op gebied van actieve veiligheid
  • weggedrag vraagt gewenning

Conclusie

Is de Ford EcoSport helemaal ingeburgerd na de facelift voor modeljaar 2018? Ja, maar binnen de beperkingen van het basisontwerp.

De EcoSport is ontworpen voor landen waarin terreinrijden geen vrijetijdsbesteding, maar noodzaak is. De rijeigenschappen verschillen daarom van die van soortgelijke auto's van andere merken die zich meer op het weggedrag op de openbare weg toeleggen. Of dat een voor- of een nadeel is, is puur persoonlijk.

Daarbij is de EcoSport ontwikkeld als voordelige auto. Dankzij de facelift van 2018 is daar weinig meer van te merken. Op het gebied van actieve veiligheid blijft de EcoSport achter, maar als het gaat om afwerkingskwaliteit, uitstraling en infotainment is de Ford juist heel concurrerend. Sterker nog: de EcoSport voelt voortaan op-en-top Europees!

Deel deze advertentie