Bouwjaar | 09-09-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 174.484 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-09-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 174.484 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Liekendiek Rotterdam |
Contactpersoon | A. Liekendiek |
Adres | Galateestraat 9- 11 |
Postcode | 3044 EC |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 4373581 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 86859711 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.liekendiek.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/50 R16
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.001 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 565 kg)
Afmetingen (LxBxH): 41 x 17 x 15 cm
Wielbasis: 249 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Deze Ford Fiesta k1.0 EcoBoost komt uit 2016, werd geleverd van 01-11-2012 tot 30-04-2017 en kostte toen € 20.738,-. Deze Ford Fiesta staat nog op kenteken GHZ-26-G, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 74 kW (101 PK) en een cilinderinhoud van 998 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 180 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11,2 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4,3 liter per 100 km en hij weegt 1030 kg. De APK is geldig tot 04-09-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 117,83 per kwartaal.
Meer weten over deze auto? U bent van harte welkom om hem te komen bekijken.
0104373581 of info@liekendiek.nl WhatsApp op 0686859711
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.