Bouwjaar | 07-04-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 97.954 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | P-680-PP Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-04-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 97.954 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | P-680-PP Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf de Alblas |
Contactpersoon | M. Abarkan |
Adres | Ohmweg 72/74 |
Postcode | 2952 BB |
Plaats | Alblasserdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46294499 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfdealblas.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 196 km/u
Maten
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.023 kg
Laadvermogen: 527 kg
GVW: 1.550 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 560 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij autobedrijf de Alblas, wij zijn een klein universeel autobedrijf waar openheid en vakmanschap centraal staat,de advertenties zijn met uiterste zorg samengesteld maar voor de juiste indruk van de auto nodigen wij u graag uit om vrijblijvend de auto te bezichtigen
Onze auto's worden aangeboden voor een meeneemprijs zonder garantie maar wel rijklaar met standaard een nieuwe APK
Uiteraard verzorgen wij ook onderhoud en garantie welke u tegen meerprijs in diverse afleveringspakketten wordt aangeboden
Keuze mogelijkheid afleveringspakketten voor auto's met een meeneemprijs vanaf 4500,- euro
Pakket 1: inbegrepen bij meeneemprijs!
- Poetsen
- Nieuwe apk
- Tenaamstelling
Pakket 2: €395,= incl BTW
- Poetsen
- Nieuwe apk
- Tenaamstelling
- 25 euro brandstof
- 3 maanden garantie op motor en bak
Pakket 3: € 695,= incl BTW
- Poetsen
- Nieuwe apk
- Tenaamstelling
- 25 euro brandstof
- 6 maanden garantie
- Onderhoud volgens fabrieksschema
Bedrijfswagen pakket: €695,= excl BTW
- Poetsen
- Nieuwe apk
- Tenaamstelling
- 25 euro brandstof
- 3 maanden garantie
- Onderhoud volgens fabrieksschema
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.