Bouwjaar | 21-02-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 123.605 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NK-332-B Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 59 kW (80 pk) |
€ 8.245,-
Algemeen
Bouwjaar | 21-02-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 123.605 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NK-332-B Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 59 kW (80 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | HZ CARS |
Contactpersoon | M.H Afzali |
Adres | Nijverheidstraat 91 |
Postcode | 3316 AP |
Plaats | Dordrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 86431870 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | hz-cars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/50 R15
Acceleratie (0-100): 14,9 s
Topsnelheid: 165 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 397 x 172 x 150 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 955 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 1.530 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 525 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Deze auto komt in aanmerking voor de volgende Autotrust pakketten:
Instap Garantie 6/12/24 maanden
Uitgebreid Garantie 6/12/24 maanden
Vraag naar de prijzen/voorwaarden!
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer foto's kunt u kijken op onze website: www.hz-cars.nl
Bij HZ CARS bent u aan het juiste adres voor een gebruikte auto. Wij bieden betaalbare auto's aan voor elk budget. Omdat wij geen afleverkosten rekenen, en wij de auto ter plaatse kunnen overschrijven, kunt u indien de auto naar wens is meteen wegrijden! Daarnaast kunnen wij u uiteraard ook van dienst zijn met het inruilen van uw huidige auto. Neem gerust contact met ons op voor een vrijblijvende indicatie van de inruilwaarde van uw auto!
Voldoet deze auto helemaal aan uw wensen? Neem contact met ons op voor een vrijblijvende bezichtiging en/of proefrit!
HZ CARS
Nijverheidstraat 91
3316 AP, Dordrecht, NL
Tel. 0686431870
info@hz-cars.nl
www.hz-cars.nl
*Ondanks het feit dat wij onze advertenties zorgvuldig samenstellen, kan het soms zo zijn dat er onjuiste informatie staat in onze advertenties. Wij zijn hier niet voor aansprakelijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.