Bouwjaar | 31-01-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 112.135 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 31-ZND-7 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
€ 8.295,-
Algemeen
Bouwjaar | 31-01-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 112.135 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 31-ZND-7 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto van der Krogt |
Contactpersoon | A.A.M. van der Krogt |
Adres | De Vierde Hoeve 31 |
Postcode | 2676 CP |
Plaats | Maasdijk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 24566786 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovanderkrogt.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/50 R15
Acceleratie (0-100): 16,9 s
Topsnelheid: 152 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 395 x 172 x 148 cm
Wielbasis: 248 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 954 kg
Laadvermogen: 541 kg
GVW: 1.495 kg
Max. trekgewicht: 500 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 124 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Een verzorgde en uitstekend rijdende Ford Fiesta geleverd met de betrouwbare en soepele 1.25 motor !!!! Auto is afkomstig van tweede gebruiker en voorzien van 5 portieren. Complete uitrusting met o.a. elektrische ramen/spiegels, centrale portier vergrendeling, airco, metallic en ABS. APK geldig t/m 28 maart 2025. Recent groot onderhoud gehad, met o.a. nieuwe distributieriem, waterpomp, remmen en banden voor en beurt. Auto is dus klaar voor aflevering!! Boekjes en reservesleutels zijn aanwezig. De kilometerstand is gegarandeerd. Wij zijn lid van de stichting Nationale Auto Pas. Vraag naar de inruilmogelijkheden, elke aankoopkeuring mogelijk. Rijklaarprijs inclusief tenaamstelling, u betaalt GEEN afleveringskosten! PIN aanwezig. Bezoeken kan vrijwel altijd maar wel op afspraak, graag vooraf even bellen omdat wij niet altijd aanwezig zijn. Vraag ook naar onze VOORDELIGE autoverzekeringen. Altijd 50 occasions op voorraad.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.