Bouwjaar | 27-06-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 83.346 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 6-KPV-94 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-06-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 83.346 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 6-KPV-94 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Falak Autobedrijf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Benedenrijweg 447 |
Postcode | 3077 CJ |
Plaats | Rotterdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23355955 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/50 R15
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 184 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 397 x 172 x 150 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 998 kg
Laadvermogen: 567 kg
GVW: 1.565 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 545 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 138 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Staat
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Deze Ford Fiesta komt uit 2013, werd geleverd van 01-11-2012 tot 30-09-2013 en kostte toen € 22.671,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2013 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 77 kW (105 PK) en een cilinderinhoud van 1596 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 184 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,5 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,9 liter per 100 km en hij weegt 998 kg. De APK is geldig tot 27-06-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 117,83 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Bezichtiging op afspraak .
Bel ons voor een afspraak, Zo weet u zeker dat de auto aanwezig is.
Onze auto's zijn compleet gereinigd en gepoetst .
Alle inruil en financiering is mogelijk.
Bij ons is het mogelijk om de auto op uw naam te zetten 7 dagen (ook zondag en Maandag met afspraak ) per week van 09:30 uur t/m 18:30 uur
Ook per Whatsapp bereikbaar.
Getoonde prijzen zijn meeneemprijzen.
Financiering en Leasing behoort ook tot onze mogelijkheden.
Adres:
Benedenrijweg 447
3077CJ
Rotterdam
0681593191
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.