Bouwjaar | 30-09-2003 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 173.328 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 41-NH-JS Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 1.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-09-2003 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 173.328 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 41-NH-JS Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Prinsenland |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoofdweg 352B |
Postcode | 2908 LC |
Plaats | Capelle aan den Ijssel |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 18239593 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfprinsenland.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 11,2 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 473 x 181 x 146 cm
Wielbasis: 275 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.334 kg
Laadvermogen: 731 kg
GVW: 2.065 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 715 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 186 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 11,1 l/100km (1 op 9,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Laat u niets wijsmaken, deze Ford Mondeo Wagon biedt alles wat u van een auto verlangt. De aandrijving van deze Ford wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 16 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen, elektrisch bedienbare ramen achter en metallic lak.
Natuurlijk is er ook automatische airconditioning aanwezig. Lange stukken vermoeiend? Niet met de cruise control! Ook centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer zijn aan boord.
We kunnen u wel duizend dingen over deze auto vertellen, maar het is beter als u hem zelf komt bekijken en ervaren. Neemt u snel contact met ons op?
= Bedrijfsinformatie =
Wij rekenen alleen de tennaamstelling kosten van €20,- om het voertuig op uw naam te zetten. Verder rekenen wij geen afleverkosten.
Interesse in deze auto? Dan bent u van harte welkom voor een bezichtiging en eventueel een vrijblijvend proefrit.
Wij zijn uitsluitend op afspraak geopend, graag van te voren bellen of mailen om teleurstelling te voorkomen.
NATIONALE AUTO PAS
De Nationale Auto Pas garandeert de kilometerstand van deze auto. U ziet dit aan het NAP-logo onder de kilometerstand.
Wij zijn een RDW erkend bedrijf, bij ons kunt u terecht voor een nette en betrouwbare auto. Inruil van uw auto is bij ons mogelijk, echter wel tegen handels prijzen. Wij kunnen uw huidige auto vrijwaren bij inruil en uw nieuwe auto direct tenaamstellen, u hoeft hier voor niet naar een overschrijfpunt.
Voor vragen mag u altijd bellen of mailen
Neem ook eens een kijkje bij onze andere advertenties
Graag tot ziens bij
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Mondeo Hybrid | Vooruitgang volgens Ford
Alle automerken werken aan alternatieve aandrijvingsvormen, Ford dus ook. En op dit moment is Ford vooral sterk in het "downsizen" van motoren. Dat wil zeggen dat kleine, zuinige motoren grootse prestaties leveren en daarom in grote auto's kunnen worden toegepast. Maar... Ford werkt ook aan hybride motoren. Zo is de nieuwe Mondeo leverbaar met een combinatie van een benzine- én een elektromotor.
De Ford Mondeo Hybrid blijft helaas achter bij hybrides van andere merken (hoger vebruik, hogere bijtelling). Wel is de Hybrid een slim alternatief voor benzine wanneer diesel te duur is.
Plus
- vlot en zuinig
- uiterst comfortabel
- moderne techniek
Min
- kleine, lastige bereikbare bagageruimte
- weggedrag iets minder goed dan van gewone Mondeo
- alleen als sedan verkrijgbaar
Conclusie
Vooruitgang volgens Ford is... downsizing! Maar vooruitgang volgens Ford Amerika is hybride aandrijving. En omdat de nieuwe Mondeo in nauwe samenwerking met Ford Amerika is ontwikkeld, is de nieuwe Mondeo ook beschikbaar met hybride-motor
Dankzij deze combinatie van een elektro- en een benzinemotor is de Mondeo Hybrid snel, stil, zuinig en comfortabel. Het beloofde lage verbruik is in de praktijk nauwelijks te realiseren, maar in de praktijk is het verbruik goed vergelijkbaar met dat van soortgelijke hybrides van andere merken. Vanwege de bijzondere techniek levert de Mondeo Hybrid iets in op bagageruimte en wegligging; maar het verschil is gering.
Voor zakelijke rijders beidt de Mondeo Hybrid helaas niet het fiscale voordeel dat andere merken wel bieden. Wanneer weinig wordt gereden en de meerprijs van een dieselmotor daarom niet kan worden terugverdiend, is de Mondeo Hybrid echter een slimme tussen-oplossing. Daarbij is de Hybrid aantrekkelijk voor particulieren die met de Mondeo een grote en ruime auto rijden die toch sterk en zuinig is. Dat is vooruitgang volgens Ford.