Bouwjaar | 30-06-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 120.962 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 38-JLJ-5 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.261 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2009 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 120.962 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 38-JLJ-5 Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.261 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Nissewaard |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kelvinweg 13 |
Postcode | 3208 KC |
Plaats | Spijkenisse |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)181 - 750139 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumnissewaard.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Constructiejaar: 2009
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 70 liter
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 202 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.460 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 740 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4856 x 1886 x 1548 cm
Wielbasis: 285 cm
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 223 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik in de stad: 13,8 l/100km (1 op 7,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
VERKOCHT!!
= Bedrijfsinformatie =
Autocentrum Nissewaard is het juiste adres voor uw geschikte, betrouwbare en betaalbare personenwagens en bedrijfswagens.
Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Er kunnen echter uitdrukkelijk geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie en controleer daarom bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Hoewel wij gedurende deze tijden (in de meeste gevallen) geopend en bereikbaar zijn, is het aan te raden om van tevoren contact op te nemen indien u bij ons langs wenst te komen, dit om teleurstelling te voorkomen.Voor het maken van een afspraak kunt u ons bereiken op 0181750139/ 0686100940, tevens zijn wij per Whatsapp op dit nummer bereikbaar.
Wij zijn RDW Erkend
Tenaamstelling op locatie mogelijk 24/7.Wij hanteren geen afleverkosten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Mondeo Hybrid | Vooruitgang volgens Ford
Alle automerken werken aan alternatieve aandrijvingsvormen, Ford dus ook. En op dit moment is Ford vooral sterk in het "downsizen" van motoren. Dat wil zeggen dat kleine, zuinige motoren grootse prestaties leveren en daarom in grote auto's kunnen worden toegepast. Maar... Ford werkt ook aan hybride motoren. Zo is de nieuwe Mondeo leverbaar met een combinatie van een benzine- én een elektromotor.
De Ford Mondeo Hybrid blijft helaas achter bij hybrides van andere merken (hoger vebruik, hogere bijtelling). Wel is de Hybrid een slim alternatief voor benzine wanneer diesel te duur is.
Plus
- vlot en zuinig
- uiterst comfortabel
- moderne techniek
Min
- kleine, lastige bereikbare bagageruimte
- weggedrag iets minder goed dan van gewone Mondeo
- alleen als sedan verkrijgbaar
Conclusie
Vooruitgang volgens Ford is... downsizing! Maar vooruitgang volgens Ford Amerika is hybride aandrijving. En omdat de nieuwe Mondeo in nauwe samenwerking met Ford Amerika is ontwikkeld, is de nieuwe Mondeo ook beschikbaar met hybride-motor
Dankzij deze combinatie van een elektro- en een benzinemotor is de Mondeo Hybrid snel, stil, zuinig en comfortabel. Het beloofde lage verbruik is in de praktijk nauwelijks te realiseren, maar in de praktijk is het verbruik goed vergelijkbaar met dat van soortgelijke hybrides van andere merken. Vanwege de bijzondere techniek levert de Mondeo Hybrid iets in op bagageruimte en wegligging; maar het verschil is gering.
Voor zakelijke rijders beidt de Mondeo Hybrid helaas niet het fiscale voordeel dat andere merken wel bieden. Wanneer weinig wordt gereden en de meerprijs van een dieselmotor daarom niet kan worden terugverdiend, is de Mondeo Hybrid echter een slimme tussen-oplossing. Daarbij is de Hybrid aantrekkelijk voor particulieren die met de Mondeo een grote en ruime auto rijden die toch sterk en zuinig is. Dat is vooruitgang volgens Ford.