Bouwjaar | 11-05-2018 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 96.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SN-624-G Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
€ 23.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 11-05-2018 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 96.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SN-624-G Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf de Waal B.V. |
Contactpersoon | M. Twigt |
Adres | Middelblok 202 |
Postcode | 2831 BR |
Plaats | Gouderak |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)182 - 372623 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfdewaal.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2015 - aug. 2018
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 492 x 192 x 168 cm
Wielbasis: 285 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.545 kg
Laadvermogen: 905 kg
GVW: 2.450 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Garantie
Garantielabels: Autotrust garantie (12 maanden), Best Car Selection (12 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket C (zonder meerprijs): Verkoopprijs is inclusief: 12 maanden BOVAG-garantie, geldige APK, afleveringscontrole, reiniging in- en exterieur en tenaamstellingskosten.
- Bosch Car Service Excellent garantie (zonder meerprijs): U wilt wel gebruik maken van garantie maar vanwege de afstand daarvoor niet terugkeren bij ons bedrijf? Geen probleem, wij kunnen de auto zonder meerprijs afleveren met 12 maanden Bosch Car Service Excellent garantie. U kunt dan via Autotrust voor garantieafhandeling terecht bij een autobedrijf bij u in de buurt. Deze garantie is eventueel tegen meerprijs te verlengen naar 24 maanden. Bosch Car Service Excellent garantie is afsluitbaar op auto's tot 8 jaar en 150.000km.
- BOVAG Garantie 12 maanden (zonder meerprijs): https://www.bovag.nl/getattachment/Redactionele-pagina-s/Garantie/Algemene-voorwaarden-auto-particulier-(print )-juni-2022-(1).pdf.aspx?lang=nl-NL
- BOVAG Afleverbeurt (€ 350): De deelnemer garandeert dat het betreffende geadverteerde voertuig wordt afgeleverd met een correct uitgevoerde BOVAG afleverbeurt. Deze afleverbeurt garandeert, op het moment dat het deelnemerscontract wordt ondertekend, de navolgende punten: o Distributieriem minimaal 10.000 km onderhoudsvrij o Zomer / all season banden minimaal 2,5 mm profiel (indien afgeleverd op winterbanden dan minimaal 5,5 mm profiel) o Minimaal 6 maanden apk o Minimaal 6 maanden of 6.000 km onderhoudsbeurt vrij (wat het eerst komt is bepalend).
- Autotrust garantie (zonder meerprijs): U wilt wel gebruik maken van garantie maar vanwege de afstand daarvoor niet terugkeren bij ons bedrijf? Geen probleem, wij kunnen de auto tegen meerprijs afleveren met 12 maanden Autotrust garantie. U kunt dan via Autotrust voor garantieafhandeling terecht bij een autobedrijf bij u in de buurt. Autotrust garantie is afsluitbaar op auto's tot 10 jaa
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford S-MAX | Wel goed, niet gek
Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.
De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee
Plus
- uiterst comfortabel
- vooruitstrevende, bruikbare elektronica
- prima rijeigenschappen
Min
- niet zo opwindend als vorige generatie
- fors verbruik
- matige binnenruimte gezien de buitenmaten
Conclusie
Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.
Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.