Bouwjaar | 05-01-2017 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 154.407 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NB-752-V Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-01-2017 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 154.407 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | NB-752-V Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf de Alblas |
Contactpersoon | M. Abarkan |
Adres | Ohmweg 72/74 |
Postcode | 2952 BB |
Plaats | Alblasserdam |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46294499 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfdealblas.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/55 R17
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 480 x 192 x 166 cm
Wielbasis: 285 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.545 kg
Laadvermogen: 905 kg
GVW: 2.450 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij autobedrijf de Alblas, wij zijn een klein universeel autobedrijf waar openheid en vakmanschap centraal staat,de advertenties zijn met uiterste zorg samengesteld maar voor de juiste indruk van de auto nodigen wij u graag uit om vrijblijvend de auto te bezichtigen
Onze auto's worden aangeboden voor een meeneemprijs zonder garantie maar wel rijklaar met standaard een nieuwe APK
Uiteraard verzorgen wij ook onderhoud en garantie welke u tegen meerprijs in diverse afleveringspakketten wordt aangeboden
Keuze mogelijkheid afleveringspakketten voor auto's met een meeneemprijs vanaf 4500,- euro
Pakket 1: inbegrepen bij meeneemprijs!
- Poetsen
- Nieuwe apk
- Tenaamstelling
Pakket 2: €395,= incl BTW
- Poetsen
- Nieuwe apk
- Tenaamstelling
- 25 euro brandstof
- 3 maanden garantie op motor en bak
Pakket 3: € 695,= incl BTW
- Poetsen
- Nieuwe apk
- Tenaamstelling
- 25 euro brandstof
- 6 maanden garantie
- Onderhoud volgens fabrieksschema
Bedrijfswagen pakket: €695,= excl BTW
- Poetsen
- Nieuwe apk
- Tenaamstelling
- 25 euro brandstof
- 3 maanden garantie
- Onderhoud volgens fabrieksschema
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford S-MAX | Wel goed, niet gek
Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.
De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee
Plus
- uiterst comfortabel
- vooruitstrevende, bruikbare elektronica
- prima rijeigenschappen
Min
- niet zo opwindend als vorige generatie
- fors verbruik
- matige binnenruimte gezien de buitenmaten
Conclusie
Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.
Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.