Ford S-MAX 2.5-20V Turbo

€ 2.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 18-06-2008
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 351.400 km
Deuren 5
Kenteken 91-GFR-6 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.521 cc
Vermogen 161 kW (219 pk)

Algemeen

Bouwjaar 18-06-2008
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 351.400 km
Deuren 5
Kenteken 91-GFR-6 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.521 cc
Vermogen 161 kW (219 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vakgarage F en M Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Denemarkenlaan 4
Postcode 2391 PZ
Plaats Hazerswoude-Dorp
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 21853554 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vakgaragefm.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2006 - 2010
Modelcode: CD340

Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 5
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 230 km/u

Maten
Wielbasis: 285 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.581 kg
Laadvermogen: 839 kg
GVW: 2.420 kg
Max. trekgewicht: 1.700 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 7

Milieu
CO2-uitstoot: 224 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,4 l/100km (1 op 10,6)
Brandstofverbruik in de stad: 13,3 l/100km (1 op 7,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,1 l/100km (1 op 14,1)

Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie

Wegens vakantie hebben wij tijdelijk minder bezetting dan normaal.
Bedankt voor uw begrip. U kunt ons op dit moment het beste bereiken via onderstaande telefoonnummers:
Algemeen: 0172-533768
Ferry Blanken: 06-21853554

Let op! Belangrijk:
Bel ons om een afspraak te maken voor een bezichtiging, voordat u thuis vertrekt. 
Het is voor ons erg prettig om altijd even een afspraak te maken voor bezichtigingen en/of proefritten.
Dit is zowel voor u als voor ons prettig, omdat wij doorgaans een grote voorraad met veel doorloop hebben. 
Zo kunnen wij altijd even op voorhand de beschikbaarheid checken en zorgen wij dat de auto klaarstaat.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford S-MAX | Wel goed, niet gek

Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.

Autotest | Ford S-MAX Wel goed, niet gek

De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee

Plus

  • uiterst comfortabel
  • vooruitstrevende, bruikbare elektronica
  • prima rijeigenschappen

Min

  • niet zo opwindend als vorige generatie
  • fors verbruik
  • matige binnenruimte gezien de buitenmaten

Conclusie

Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.

Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.

Deel deze advertentie