Bouwjaar | 10-08-2012 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 266.576 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 8-VXK-47 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 5.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 10-08-2012 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 266.576 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 8-VXK-47 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Car Discount |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Haagweg 77 |
Postcode | 2681 PB |
Plaats | Monster |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)174 - 248213 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.car-discount.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: sep. 2011 - mrt. 2014
Cabine: enkel
Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Maten
Lengte/hoogte: L3H2
Afmetingen (LxBxH): 578 x 200 x 239 cm
Wielbasis: 375 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.903 kg
Laadvermogen: 1.597 kg
GVW: 3.500 kg
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 209 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik in de stad: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal
Euro 5, toegankelijk in alle milieuzones ?
Rvs imperiaal ?
Airco ?
Trekhaak met 2800kg trekgewicht ?
Lengte 3 hoogte 2 uitvoering ?
Sterke 125pk ?
6 versnellingen ?
Reeds grote beurt gehad op 25-5-2025 bij 264.645km ?
Voorzien van airco, elektrische ramen, elektrisch verstelbare buitenspiegels, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, stuurbekrachtiging, leder stuurwiel, multifunctioneel stuurwiel, cruise control, boordcomputer, voorruitverwarming, radio / cd / bluetooth, parrot, airbag passagier, dashboardkastje, handgeschakeld 6 versnellingen, 3 zitplaatsen, bestuurdersstoel met armsteun, volledig tussenschot, betimmerde laadruimte, gesloten laadruimte, 2 achterdeuren, trekhaak met 2800kg trekgewicht, pdc park distance control achter, schuifdeur rechts, rvs imperiaal, originele Ford wieldopppen en chrome delen exterieur.
Prijs € 5.950,- exclusief 21% btw
Prijs € 7.199,50 inclusief 21% btw
= Bedrijfsinformatie =
U kunt bij ons ook terrecht voor:
*Onderhoud en reparatie
*Zowel nieuwe als 2e hands onderdelen voor bedrijfswagens
*VWE partner voor al Uw export documenten ook met 15 daags kenteken
*Transport door heel Nederland
Met vriendelijke groet,
Car Discount Bedrijfswagens & Onderdelen B.V.
Haagweg 77
2681PB Monster
Mob. 06-53290269
Mob. 06-14736927
Tel. 0174-248213
Fax. 0174-243144
info@car-discount.nl
www.car-discount.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford E-Transit | De grote Transit(ie)
Net als de meeste andere merken is Ford bezig met de overstap naar elektrische aandrijving. Anders dan de meeste andere merken heeft Ford een groot aanbod van bedrijfswagens en ook die worden allemaal elektrisch. Daarvan is nu het grootste model aan de beurt: de Transit ondergaat de transitie tot elektrische auto!
De Ford E-Transit is een grote bus met elektrische aandrijving. Dat zorgt voor lagere kosten en beduidend meer comfort, zelfs in het weggedrag. De E-Transit biedt dezelfde ruimte als de diesel.
Plus
- enorme stap vooruit in rijeigenschappen
- even ruim als iedere andere Transit
- rijke, moderne uitrusting
Min
- onnodig grote draaicirkel (geen motor voorin!)
- geen digitale binnenspiegel
- onhandige locatie laadaansluiting
Conclusie
De Ford Transit is nu ook beschikbaar als geheel elektrische E-Transit. Dat is goed nieuws voor klanten, chauffeurs en wagenparkbeheerders. Klanten zullen blij zijn dat de straat niet meer naar diesel ruikt nadat een pakket- of boodschappenbezorger is langs geweest.
De chauffeur ervaart de E-Transit als een grote stap vooruit dankzij de rust, souplesse en verfijning. Die rust en souplesse komen op het conto van de elektromotor. De verfijning komt tevens van de aankleding, uitrusting en het aangepaste onderstel.
Wagenparkbeheerders hebben dankzij "Ford Pro" een goed overzicht van het wagenpark en kunnen gebruik maken van aanvullende diensten om het werk makkelijker te maken. Zij zien dat de E-Transit een slimme balans tussen actieradius en laadgewicht biedt. Bovendien dalen de kilometerkosten en bedraagt de CO2-uitstoot nul. Want dat is waar het bij de grote Transit(ie) allemaal om draait!