Bouwjaar | 17-11-2011 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 299.999 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VR-788-Z |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 2.395,-
Algemeen
Bouwjaar | 17-11-2011 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 299.999 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VR-788-Z |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Bilik |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Valkenierstraat 33 |
Postcode | 2984 AZ |
Plaats | Ridderkerk |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)180 - 412432 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfbilik.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Maten
Wielbasis: 375 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.855 kg
Laadvermogen: 1.227 kg
GVW: 3.025 kg
Milieu
CO2-uitstoot: 198 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik in de stad: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Staat
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 175 per kwartaal
Auto rijdt en schakelt goed !
Olielamp is aan !
Oliesensor of oliepomp kapot
Marge auto
Bel 0646135940
= Bedrijfsinformatie =
LET OP WIJ WERKEN VANUIT 2 VESTIGINGEN !
Uw vertrouwelijke garage voor in en verkoop van autos en alle reparaties en apk
APK zonder afspraak !
Onze adressen zijn:
Valkenierstraat 33
2984AZ Ridderkerk
Noordenweg 35
2984AG Ridderkerk
Bel van te voren waar de auto staat !
onze openingstijden zijn
Maandag - Vrijdag van 8:00 uur tot 18:30
Zaterdag van 9:00 uur tot 17:00 uur
De rest van de dagen en uren kan op afspraak !
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford E-Transit | De grote Transit(ie)
Net als de meeste andere merken is Ford bezig met de overstap naar elektrische aandrijving. Anders dan de meeste andere merken heeft Ford een groot aanbod van bedrijfswagens en ook die worden allemaal elektrisch. Daarvan is nu het grootste model aan de beurt: de Transit ondergaat de transitie tot elektrische auto!
De Ford E-Transit is een grote bus met elektrische aandrijving. Dat zorgt voor lagere kosten en beduidend meer comfort, zelfs in het weggedrag. De E-Transit biedt dezelfde ruimte als de diesel.
Plus
- enorme stap vooruit in rijeigenschappen
- even ruim als iedere andere Transit
- rijke, moderne uitrusting
Min
- onnodig grote draaicirkel (geen motor voorin!)
- geen digitale binnenspiegel
- onhandige locatie laadaansluiting
Conclusie
De Ford Transit is nu ook beschikbaar als geheel elektrische E-Transit. Dat is goed nieuws voor klanten, chauffeurs en wagenparkbeheerders. Klanten zullen blij zijn dat de straat niet meer naar diesel ruikt nadat een pakket- of boodschappenbezorger is langs geweest.
De chauffeur ervaart de E-Transit als een grote stap vooruit dankzij de rust, souplesse en verfijning. Die rust en souplesse komen op het conto van de elektromotor. De verfijning komt tevens van de aankleding, uitrusting en het aangepaste onderstel.
Wagenparkbeheerders hebben dankzij "Ford Pro" een goed overzicht van het wagenpark en kunnen gebruik maken van aanvullende diensten om het werk makkelijker te maken. Zij zien dat de E-Transit een slimme balans tussen actieradius en laadgewicht biedt. Bovendien dalen de kilometerkosten en bedraagt de CO2-uitstoot nul. Want dat is waar het bij de grote Transit(ie) allemaal om draait!