Bouwjaar | 30-01-2009 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 213.863 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 97-HLT-2 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.339 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 30-01-2009 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 213.863 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 97-HLT-2 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.339 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autocentrum Leiden |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rijndijk 238a |
Postcode | 2331 AM |
Plaats | Leiden |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)71 - 5426921 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 48470448 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumleiden.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: feb. 2006 - jan. 2009
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 71 kW (97 PK)
Koppel: 123 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 12,1 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 455 x 175 x 153 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.268 kg
Laadvermogen: 452 kg
GVW: 1.720 kg
Interieur
Interieur: Licht grijs, Velours
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Aantal eigenaren: 4
Staat
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Keurige auto, dealer onderhouden, boekjes en nationale autopas aanwezig.
= Bedrijfsinformatie =
Bij Autocentrum Leiden zetten we ons in om u de beste waarde te bieden. Onze prijzen zijn scherp en zorgvuldig bepaald om u de meest concurrerende deals aan te bieden. Doordat wij zo scherp zijn met onze prijzen kunnen wij u geen garanties bieden.
Kijk bij onze voorraad waar we vast een voertuig hebben staan die u zal aanspreken.
Vanwege de grote interesse en de snelle doorloop van onze voorraad werken we volgens het principe 'wie het eerst komt, wie het eerst maalt'. Hierdoor zijn we niet in staat om te reageren op biedingen of verzoeken voor verdere prijsverlagingen. We hopen op uw begrip en kijken ernaar uit om u te helpen de ideale auto te vinden tegen de juiste prijs.
Inruilen is mogelijk bij ons! Breng uw huidige auto mee voor een vrijblijvende taxatie en ontdek de mogelijkheden.
Kom langs in onze showroom aan de Rijndijk 238 A, 2331 AM in Leiden.
We nodigen u uit om ons persoonlijk te bezoeken en zelf de kwaliteit en de aantrekkelijke prijzen van onze voertuigen te ervaren. Graag tot ziens bij Autocentrum Leiden!
Onze openingstijden zijn:
Maandag gesloten.
Dinsdag tot en met vrijdag: 10:00 tot 17:00.
Zaterdag: 10:00 tot 16:00.
Zondag gesloten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda Civic | Tien voor tien
Honda introduceert de tiende generatie van de Civic. In de loop der tijd heeft de Civic zich duidelijk ontwikkeld, maar steeds koos de fabrikant een andere insteek. Bovendien verschilde de compacte Honda per continent en was een "Civic" niet overal ter wereld dezelfde auto. Met de nieuwste generatie zegt Honda zichzelf te hebben hervonden. Verdient de tiende Civic een tien?
Honda heeft alles in het werk gesteld om de Civic tot de best rijdende auto in zijn segment te maken en een test leert dat de fabrikant grotendeels in die opzet is geslaagd.
Plus
- uitmuntende rijeigenschappen
- doordachte ergonomie
- volop ruimte
Min
- onhandig groot
- geen hybride of elektrische versie beschikbaar
Conclusie
Verdient de tiende generatie van de Honda Civic een tien? Het antwoord op die vraag is persoonlijk. Honda heeft alles in het werk gesteld om de Civic tot de best rijdende auto in zijn segment te maken en een test leert dat de fabrikant grotendeels in die opzet is geslaagd. Het ligt echter aan de bestuurder of dat wel of geen doorslaggevend argument is.
Wie de Civic gebruikt als gezinsauto, merkt weinig van de superieure rijeigenschappen. Dan tellen de bovengemiddelde ruimte, de doordachte ergonomie, het hoge veiligheidsniveau, de moderne uitrusting en de hoge mate van comfort. De motoren deugen, maar een hybride of elektrische variant ontbreekt jammerlijk. Als gezinsauto scoort de Civic daarom een dikke voldoende, maar het verschil met de concurrentie zit slechts in de details.
Autoliefhebbers die van iedere kilometer een feestje willen maken, zullen de Civic het meest waarderen. Wanneer de auto wordt aangespoord, gaat de Civic steeds net even verder dan gemiddeld en/of blijven nadelen die andere auto's kennen uit. Daarmee is de nieuwe Civic trouw aan het originele concept, waardoor de tiende Civic zeker een tien waard is.