Honda Civic 1.3 Hybrid Automaat e accu pakket met garantie

€ 3.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-08-2007
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 313.961 km
Deuren 4
Kenteken 62-XR-RK Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.339 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Honda Civic 1.3 Hybrid Automaat e accu pakket met garantie


€ 3.950,-

Algemeen

Bouwjaar 31-08-2007
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 313.961 km
Deuren 4
Kenteken 62-XR-RK Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.339 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Occasion Rotterdam
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Thurledeweg 75
Postcode 3044 ER
Plaats Rotterdam
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 42870248 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cd wisselaar
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 12,1 s
Topsnelheid: 185 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 455 x 175 x 143 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.268 kg
Laadvermogen: 452 kg
GVW: 1.720 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Goed rijdende

bouwjaar 2007

apk gekeurd tot 06-06-2024

automatische airco ijskoud

sportvelgen

centraal deurvergrendeling

radio scherm

cruise control

startonderbreker

enzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz


Nieuwe accu pakket (hybride accu zie factuur) met garantie nog.

nieuwe remblokken voor en achter


alle boekjes en nap en 2 sleutels aanwezig


!!!!! AUTO OVERSCHRIJVING(TENAAMSTELLING) KAN BIJ ONS IEDERE DAG VANAF 10:30 UUR TOT 18.00 UUR .OOK OP ZONDAGS VANAF 13.30 TOT MET 18:00 UUR. BEL GERUST VOOR EEN AFSPRAAK !!!

Gaat het om inruil ? Dan verzoeken wij u om met het betreffende inruilwagen langs te komen. Telefonisch en per mail is onderhandelen niet mogelijk.

OPENINGSTIJDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*MAANDAG TOT ZATERDAG VAN 10.30 TM 18.00 UUR

*ZONDAG VANAF 13.30 TM 18.00 UUR

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Honda Civic | Tien voor tien

Honda introduceert de tiende generatie van de Civic. In de loop der tijd heeft de Civic zich duidelijk ontwikkeld, maar steeds koos de fabrikant een andere insteek. Bovendien verschilde de compacte Honda per continent en was een "Civic" niet overal ter wereld dezelfde auto. Met de nieuwste generatie zegt Honda zichzelf te hebben hervonden. Verdient de tiende Civic een tien?

Autotest | Honda Civic Tien voor tien

Honda heeft alles in het werk gesteld om de Civic tot de best rijdende auto in zijn segment te maken en een test leert dat de fabrikant grotendeels in die opzet is geslaagd.

Plus

  • uitmuntende rijeigenschappen
  • doordachte ergonomie
  • volop ruimte

Min

  • onhandig groot
  • geen hybride of elektrische versie beschikbaar

Conclusie

Verdient de tiende generatie van de Honda Civic een tien? Het antwoord op die vraag is persoonlijk. Honda heeft alles in het werk gesteld om de Civic tot de best rijdende auto in zijn segment te maken en een test leert dat de fabrikant grotendeels in die opzet is geslaagd. Het ligt echter aan de bestuurder of dat wel of geen doorslaggevend argument is.

Wie de Civic gebruikt als gezinsauto, merkt weinig van de superieure rijeigenschappen. Dan tellen de bovengemiddelde ruimte, de doordachte ergonomie, het hoge veiligheidsniveau, de moderne uitrusting en de hoge mate van comfort. De motoren deugen, maar een hybride of elektrische variant ontbreekt jammerlijk. Als gezinsauto scoort de Civic daarom een dikke voldoende, maar het verschil met de concurrentie zit slechts in de details.

Autoliefhebbers die van iedere kilometer een feestje willen maken, zullen de Civic het meest waarderen. Wanneer de auto wordt aangespoord, gaat de Civic steeds net even verder dan gemiddeld en/of blijven nadelen die andere auto's kennen uit. Daarmee is de nieuwe Civic trouw aan het originele concept, waardoor de tiende Civic zeker een tien waard is.

Deel deze advertentie