Honda Civic 1.3 Hybrid Leder, 16 Inch, Side-skirts

€ 2.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 06-06-2008
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 309.882 km
Deuren 4
Kenteken 01-GFJ-1 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.339 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Honda Civic 1.3 Hybrid Leder, 16 Inch, Side-skirts


€ 2.995,-

Algemeen

Bouwjaar 06-06-2008
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 309.882 km
Deuren 4
Kenteken 01-GFJ-1 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.339 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Herber van Zessen Auto's
Contactpersoon Herber van Zessen
Adres Recht van ter Leede 38a
Postcode 4245 KB
Plaats Leerbroek
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 54973702 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website herbervanzessenautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cd wisselaar
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 12,1 s
Topsnelheid: 185 km/u

Maten
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.268 kg
Laadvermogen: 452 kg
GVW: 1.720 kg

Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Te koop : Honda Civic 1.3 Hybrid, bouwjaar 2008, voorzien van o.a : Lederen bekleding, 16 Inch lichtmetaal, side skirts, climate control, stoelverwarming,etc etc!!
Volgens de klant is het accupakket ooit onder Honda coulance vervangen, ik heb hier echter geen factuur van, auto is storingsvrij!!
Auto heeft wat roest aan de achterschermen, en het aftermarket audio/navigatiesysteem is defect, verder goede en nette auto.

Herber van Zessen Auto's
Recht van ter Leede 38a
4245 KB Leerbroek
Alleen geopend op afspraak!!
Tel : 06-54973702

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Honda Civic | Tien voor tien

Honda introduceert de tiende generatie van de Civic. In de loop der tijd heeft de Civic zich duidelijk ontwikkeld, maar steeds koos de fabrikant een andere insteek. Bovendien verschilde de compacte Honda per continent en was een "Civic" niet overal ter wereld dezelfde auto. Met de nieuwste generatie zegt Honda zichzelf te hebben hervonden. Verdient de tiende Civic een tien?

Autotest | Honda Civic Tien voor tien

Honda heeft alles in het werk gesteld om de Civic tot de best rijdende auto in zijn segment te maken en een test leert dat de fabrikant grotendeels in die opzet is geslaagd.

Plus

  • uitmuntende rijeigenschappen
  • doordachte ergonomie
  • volop ruimte

Min

  • onhandig groot
  • geen hybride of elektrische versie beschikbaar

Conclusie

Verdient de tiende generatie van de Honda Civic een tien? Het antwoord op die vraag is persoonlijk. Honda heeft alles in het werk gesteld om de Civic tot de best rijdende auto in zijn segment te maken en een test leert dat de fabrikant grotendeels in die opzet is geslaagd. Het ligt echter aan de bestuurder of dat wel of geen doorslaggevend argument is.

Wie de Civic gebruikt als gezinsauto, merkt weinig van de superieure rijeigenschappen. Dan tellen de bovengemiddelde ruimte, de doordachte ergonomie, het hoge veiligheidsniveau, de moderne uitrusting en de hoge mate van comfort. De motoren deugen, maar een hybride of elektrische variant ontbreekt jammerlijk. Als gezinsauto scoort de Civic daarom een dikke voldoende, maar het verschil met de concurrentie zit slechts in de details.

Autoliefhebbers die van iedere kilometer een feestje willen maken, zullen de Civic het meest waarderen. Wanneer de auto wordt aangespoord, gaat de Civic steeds net even verder dan gemiddeld en/of blijven nadelen die andere auto's kennen uit. Daarmee is de nieuwe Civic trouw aan het originele concept, waardoor de tiende Civic zeker een tien waard is.

Deel deze advertentie